Με ραγδαίους ρυθμούς αυξάνεται η δημοφιλία των αυτοκινήτων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τα οποία τείνουν να ωθήσουν στην ανυπαρξία τα μέχρι πρότινος κραταιά χειροκίνητα κιβώτια.
Με δεδομένη τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για τα αυτόματα αυτοκίνητα, οι οδηγοί αποκτούν ολοένα και περισσότερες γνώσεις πάνω στα εν λόγω οχήματα. Από την άλλη, ακόμα και ο πιο έμπειρος οδηγός είναι αδύνατον να γνωρίζει κάθε «μυστικό» που κρύβει το αυτοκίνητό του.
Μία από τις λειτουργίες που η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών αγνοεί αφορά το “Shift Lock Release” που χρησιμοποείται σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, π.χ. εφόσον σπάσει ο διακόπτης της μίζας, όταν έχουμε μείνει από ρεύμα ή όταν ο κινητήρας δεν μπορεί να εκκινήσει.
BUY NOW
Όταν αντιμετωπίσουμε κάποιο από τα προαναφερθέντα προβλήματα, στα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο, ο επιλογέας συνήθως κλειδώνει και δεν μπορεί να μετακινηθεί.
Αυτό, με απλά λόγια, σημαίνει ότι ο επιλογέας δεν μπορεί να μετακινηθεί από τη θέση πάρκινγκ (“P”), κάτι που με τη σειρά του δεν μας επιτρέπει να σπρώξουμε το αυτοκίνητο ή να το ρυμουλκήσουμε για τη μετακίνησή του στο συνεργείο.
Τη λύση στο συγκεκριμένο αδιέξοδο έρχεται να δώσει ένα «κουμπάκι» (ενδέχεται να αναγράφεται "Shift Lock Release"), κάτω από ένα μικρό καπάκι (δείτε τη φωτογραφία) που βρίσκεται κοντά στον επιλογέα ταχυτήτων.
Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να ανοίξουμε το καπάκι και να πατήσουμε το κουμπί Shift Lock το οποίο θα ξεκλειδώσει τον επιλογέα ταχυτήτων, επιτρέποντάς μας να επιλέξουμε τη θέση «Νεκρά» (Neutral-”N”) ώστε να μπορέσουμε να μετακινήσουμε το αυτοκίνητο.
Για να ανοίξει το καπάκι θα χρειαστούμε ένα κατσαβίδι ή καποιο αντικείμενο που μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά. Αξίζει να σημειωθεί, ότι προκειμένου να μην γρατσουνίσουμε την επιφάνεια γύρω από τον επιλογέα ταχυτήτων, καλό θα ήταν να τοποθετήσουμε κάτω από τη μύτη του κατσαβιδιού ένα πανάκι.
Η διαδικασία είναι ιδιαίτερα απλή και παρουσιάζεται στο παρακάτω βίντεο
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ