O «Γίγαντας» της Εθνικής Οδού μεταμορφώθηκε -Δείτε τα έργα που έδωσαν ξανά ζωή στον Σείριος
Τη χαμένη του αίγλη ανέκτησε ο ΣΕΑ Σείριος στην Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας, μετά την υλοποίηση του πρώτου ηλιακού υβριδικός σταθμός ταχυφόρτισης σε αυτοκινητόδρομο της χώρας.
Στον Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) Σείριος στη Μαλακάσα βρίσκεται ο πρώτος ηλιακός υβριδικός σταθμός ταχυφόρτισης σε ελληνικούς αυτοκινητόδρομους.
Πρόκειται για ένα έργο που έχει παρακολουθήσει εκ του σύνεγγυς το carandmotor.gr, και αφορούσε μεταξύ άλλων στην τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στεγάστρων στα πάρκινγκ του ΣΕΑ συνδυάζοντας έτσι την παραγωγή «πράσινης» ενέργειας και τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
BUY NOW
Ειδικότερα, το εν λόγω έργο περιλαμβάνει:
• Κατασκευή στεγάστρων για τα πάρκινγκ των αυτοκινήτων
• Τοποθέτηση σε αυτά Φ/Β, συνολικής ισχύος περίπου 500 kWp
• 2 φορτιστές DC υψηλής ισχύος σε κάθε κλάδο, δηλαδή σύνολο 4 φορτιστές ισχύος 120 kW έκαστος
• Υβριδικούς Ιnverter. Το ρεύμα από τα Φ/Β πηγαίνει στο φορτιστή όταν υπάρχει αυτοκίνητο να φορτίζει κατά τη διάρκεια της ημέρας και παράλληλα όση ενέργεια δεν καταναλώνεται από τις φορτίσεις οχημάτων, χρησιμοποιείται απευθείας για να καλύψει τις ενεργειακές ανάγκες του κτηρίου του Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών Μαλακάσας (Σείριος).
Στα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του σταθμού περιλαμβάνονται η χρήση εξειδικευμένων υβριδικών μετατροπέων, ικανών να παρέχουν ηλεκτρική ενέργεια με ή χωρίς το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.
Επίσης, οι εξελιγμένοι ταχυφορτιστές δύνανται να τροφοδοτούνται απευθείας με σταθερή τάση από τους ηλιακούς συλλέκτες ή τις μπαταρίες, ή και από τα δύο συγχρόνως αποφεύγοντας απώλειες άνω του 12%, ενώ εφαρμόστηκε ειδικό Σύστημα Διαχείρισης Ενέργειας που εξυπηρετεί ταυτόχρονα τις ανάγκες των ταχυφορτιστών αλλά και των ιδιοκαταναλώσεων του σταθμού αποφεύγοντας την έγχυση ενέργειας προς το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.
Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζεται η μεταμόρφωση του ΣΕΑ Σείριος