Alfa Romeo 2uettottanta - H άγνωστη ιστορία του ιταλικού μοντέλου

Alfa Romeo 2uettottanta

Βρισκόμαστε στο 2010, όταν η Alfa Romeo έχει ολοκληρώσει την παραγωγή της έκδοσης Spider, που βασίζεται στην Brera. Είναι η χρονιά που η ιταλική εταιρεία γιορτάζει τα 100 της χρόνια, ενώ το studio Pininfarina τα 80.

Αυτό το γεγονός παρακινεί τον διάσημο σχεδιαστή να δημιουργήσει την Alfa Romeo 2uettottanta, ένα όμορφο διθέσιο roadster που διαθέτει ρετρό επιρροές από το παρελθόν. Ουσιαστικά πρόκειται για το δικό της MX-5, ένα project που τελικά δεν ευδοκίμησε.

Αν και παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2010, αυτό το ανοιχτό σπορ μοντέλο με τις καθαρές και κομψές γραμμές στο σχήμα του και το μακρύ καπό που θύμιζε εν μέρει την 8C Competizione, δεν προχώρησε. Το μήκος του ήταν 4,21 μέτρα, το πλάτος του 1,79 μέτρα και το ύψος 1,28 μέτρα μόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



alfa romeo 2uetto

Το πίσω μέρος ήταν επίσης μινιμαλιστικό με λίγες ακμές. Αν και το εικονιζόμενο μοντέλο αφορούσε την πρωτότυπη μορφή, εκείνο της παραγωγής, θα βρισκόταν πολύ κοντά στο συγκεκριμένο σχέδιο. Στο εσωτερικό, η καμπίνα ξεχώριζε για την απλότητα της. Ο πίνακας οργάνων διέθετε δύο μεγάλα αναλογικά όργανα, ενώ οδηγός θα κρατούσε ένα πολύ ιδιαίτερο τιμόνι.

Από πλευράς μηχανικών μερών, η Alfa Romeo 2uettottanta θα χρησιμοποιούσε τον γνωστό 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,75 λίτρων με ισχύ 235 ίππων, ο οποίος θα συνδυαζόταν με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Το βάρος του αμαξώματος θα κυμαινόταν κοντά στα 1.220 κιλά και τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα ήταν υπόθεση 6 δευτερολέπτων.

alfa romeo 2uetto c
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο δια ταύτα. Εκείνη την περίοδο το group της FCA είχε συμφωνήσει να συνεργαστεί με την Mazda ώστε να εξελίξουν από κοινού την επόμενη γενιά του MX-5, δηλαδή το ND. Οι Ιάπωνες επιθυμούσαν το νέο μοντέλο να παράγεται στη χώρα τους, ενώ από την  άλλη ο CEO της Alfa Romeo ήθελε να γίνεται στην Ιταλία.

Εν τέλει, οι ιθύνοντες αποφάσισαν να δώσουν το πράσινο φως στο Fiat 124 Spider και Abarth 124 Spider (ίδιο πάτωμα με το Mazda MX-5) και το πλάνο της 2uettottanta, που θα μοιραζόταν την πλατφόρμα της Giulia και Stelvio ακυρώθηκε για πάντα. Έτσι κι αλλιώς, η Alfa Romeo δεν διένυε και την καλύτερη οικονομική περίοδο της ζωής της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ