Η πλημμυρίδα των SUV δεν θα παρασύρει και την παράδοση της Alfa Romeo: η ιταλική εταιρεία επιμένει στις κλασσικές σιλουέτες, καθώς μετά τη Sedan νέα Giulia έρχεται και η ηλεκτρική αναβίωση των GTV και Duetto.
Την προσεχή τετραετία η Alfa Romeo θα λανσάρει τέσσερα νέα μοντέλα, και τα τρία θα είναι SUV. Αρχικά αναμένουμε μέσα στο 2024 το συμπαγές Crossover Milano, τη διετία 2025-'26 θα παρουσιαστούν οι νέες -ηλεκτρικές- Giulia και Stelvio, και το 2027 ένα μεγάλο SUV της κατηγορίας Ε, αντίστοιχο της Porsche Cayenne.
Από αυτά μόνο η Giulia δεν είναι SUV, που σημείνει ότι το 2027 -μαζί με την Tonale- τα τέσσερα από τα πέντε μοντέλα της γκάμας της Alfa Romeo θα είναι υπερυψωμένα. Ωστόσο, λέει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Jean-Philippe Imparato, δεν πρέπει να κάνουμε το λάθος να υποθέσουμε ότι η Alfa μεταμορφώνεται σε εταιρεία κατασκευής SUV.
BUY NOW
“Πιστεύω σθενάρα πως όταν μιλάς για εξηλεκτρισμό, μιλάς για την αεροδυναμική. Και όταν μιλάς για την αεροδυναμική, μιλάς για μια μπερλίνα ή ένα sedan. Αυτή η σιλουέτα θα επιστρέψει. Δεν θέλω να γίνουμε μπράντα κατασκευής SUV, ακόμα κι αν ο κόσμος κάνει τη μετάβαση στα SUV”, τόνισε ο Imparato μιλώντας στο αγγλικό περιοδικό Autocar.
Και συμπλήρωσε, επιβεβαιώνοντας ότι τα πλάνα της Alfa εκτείνονται και πέραν της Giulia στα sedan: “Τα επόμενα που σκεπτόμαστε είναι 'ποιά είναι η απάντηση στη GTV' και 'ποια είναι η απάντηση στη Duetto'; Αλλά δεν έχουμε κάτι κλειδωμένο και επιβεβαιωμένο προς στιγμήν, δεν θέλω να επεκταθώ σε αυτό”.
Επίσης, ο Imparato επιβεβαίωσε ότι έχει ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός των νέων Giulia και Stelvio, και ότι προετοιμάζεται το εργοστάστιο στο Cassino για την έναρξη της κατασκευής τους μέσα στην προσεχή τριετία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ενδέχεται η Giulia να έχει υιοθετήσει σχεδιαστικά στοιχεία της Shooting Brake σιλουέτας, όπως συμβαίνει με τη Mercedes CLA.
Ο Imparato είχε δηλώσει στο παρελθόν στο ίδιο περιοδικό ότι ίσως υπάρχει μια “χρυσή τομή” μεταξύ ενός sedan και ενός station wagon και ότι “με τη νέα Giulia μπορεί να αποκτήσουμε το καλύτερο και των δύο κόσμων”.
Η νέα γενιά της Giulia, θυμίζουμε, θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis και θα αποδίδει από 345 ίππους στη βασική της έκδοση, έπειτα 790 hp στην έκδοση Veloce και σχεδόν 1.000 hp στην κορυφαία Quadrifolio με περισσότερους ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση. Η σημερινή Giulia QV με τον twin-turbo V6 αποδίδει 503 hp.
Η ηλεκτρική της αυτονομία, πάντα σύμφωνα με τον Imparato, θα ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα (κατά WLTP), με τάχιστη φόρτιση χάρη στην τεχνολογία των 800V της αρχιτεκτονικής της. Συγκεκριμένα, σε ισχυρό ταχυφορτιστή η πλήρωση της μπαταρίας σε ποσοστό 10-80% θα γίνεται σε περίπου 18 λεπτά.