Η ηλεκτρική Porsche Cayenne εξελίσεται σε ένα από τα οροσημα των SUV που αναμένονται το δεύτερο μισό της δεκαετίας, αλλά η Alfa Romeo ετοιμάζει το μεγάλο της αντίπαλο για το 2027.
Η νέα ηλεκτρική ναυαρχίδα των SUV της εταιρείας του Μιλάνου θα βάλει την Alfa Romeo σε μια κατηγορία -των μεγάλων ηλεκτρικών SUV επιδόσεων- που γνωρίζει μεγάλη απήχηση κυρίως στις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών και της Κίνας. Ακριβώς εκεί, δηλαδή, που θα στοχεύσει και η ηλεκτρική Cayenne, την οποία ήδη έχει επιβεβαιώσει η Porsche.
Προς το παρόν η μοναδική αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo που προσφέρει η εταιρεία είναι η EV εκδοχή της εξωτικής 33 Stradale, για όσους δεν θέλουν τον twin-turbo V6. Όμως πολύ σύντομα αυτό θα αλλάξει. Η γκάμα της θα εμπλουτίζεται με ηλεκτρικές εκδόσεις, πριν η Alfa εγκαταλείψει ολοκληρωτικά τους θερμικούς κινητήρες στο δεύτερο μισό της δεκαετίας.
BUY NOW
Συγκεκριμένα, αναφορικά με τα SUV της Alfa, αναμένουμε μέσα στο 2024 το συμπαγές ηλεκτρικό B-SUV -που ακόμη δεν έχει αποκτήσει όνομα- το οποίο θα έχει στενή συγγένεια με το νέο Fiat 600e και το ηλεκτρικό Jeep Avenger. Έπειτα, θα παρουσιαστεί η νέα γενιά της Stelvio, και αργότερα το μεγαλύτερο ηλεκτρικό SUV που θα τεθεί αντιμέτωπο με την Porsche Cayenne, τη BMW iX και τη Lotus Eletre, μεταξύ άλλων.
Το μεγάλο SUV επιδόσεων, όπως επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος Jean-Philippe Imparato, θα βασίζεται στη Large εκδοχή της πλατφόρμας STLA του ομίλου Stellantis και θα έχει λίγο χαμηλότερο ύψος από το έδαφος - για λόγους περιορισμού της κατανάλωσης και σπορτίφ οδική συμπεριφοράς, όπως οφείλει κάθε αυτοκίνητο με το σήμα της Alfa Romeo στο ρύγχος.
Η αρχιτεκτονική STLA Large προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης έως και τριών ηλεκτροκινητήρων, με συνδυαστική απόδοση άνω των 1.000 ίππων και αυτονομία της τάξης των 800 χιλιομέτρων. Έχουμε μια γεμάτη τριετία εμπρός μας για να αρχίσουν να αποκαλύπτονται όλο και περισσότερες πληροφορίες, λοιπόν, για το μεγάλο αυτό SUV επιδόσεων της ιταλικής εταιρείας, πριν το λανσάρισμα του 2027.