H Audi παρουσιάζει τα πιο ισχυρά και ακόμη πιο δυναμικά RS 6 και RS 7 performance
Θέλοντας να δημιουργήσει εκδόσεις με ακόμη περισσότερο δυναμισμό των έτσι κι αλλιώς πανίσχυρων RS 6 και RS 7, η Audi εντάσσει στη γκάμα τους τις νέες performance επιλογές.
Το πρώτο στοιχείο που διαφοροποιεί τα νέα Audi RS 6 και RS 7 performance είναι ο αναβαθμισμένος τους 4λιτρος V8 κινητήρας βενζίνης, ο οποίος διαθέτει μεγαλύτερες τουρμπίνες και αυξημένη πίεση για να προσφέρει 30 επιπλέον άλογα ισχύος (630 PS συνολικά) και 50 Nm ροπής (850 Nm συνολικά). Νέο είναι και το 8άρι αυτόματο tiptronic κιβώτιο.
Μετά από αυτή την αλλαγή, το 0-100 χλμ./ώρα των δύο πανίσχυρων γερμανικών αυτοκινήτων έρχεται σε μόνο 3,4 δευτερόλεπτα, ένας χρόνος μειωμένος κατά 0,2 δευτερόλεπτα συγκριτικά με τις «απλές» εκδόσεις.
BUY NOW
Παράλληλα και θέλοντας να τονίσει τον σκληροπυρηνικό χαρακτήρα της έκδοσης, η Audi έχει αφαιρέσει αρκετή από τη μόνωση στο χώρο του κινητήρα, το εσωτερικό και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, για να τονίσει την ηχητική απόλαυση στην καμπίνα. Η αλλαγή αυτή επέφερε και μειώσεις κατά 8 κιλά στο βάρος των αυτοκινήτων, που πλέον ζυγίζουν 2.090 (RS 6 Avant performance) και 2.065 κιλά (RS 7 Sportback performance).
Επιπλέον αυτό το «παρών» δίνει το πακέτο RS Dynamic, το οποίο διαθέτει τετραδιεύθυνση, ένα πίσω διαφορικό quattro sport, καθώς και αύξηση της τελικής ταχύτητας στα 280 χλμ./ώρα. Προαιρετικά προσφέρεται το RS Dynamic plus, που αυξάνει την τελική ταχύτητα στα 305 χλμ./ώρα και εξοπλίζει την έκδοση με RS carbon κεραμικά φρένα που φέρουν δαγκάνες σε γκρι, μπλε ή κόκκινο χρώμα, ενώ είναι ελαφρύτερα κατά 34 κιλά σε σχέση με τα ατσάλινα.
Νέο είναι και το μπλοκέ μηχανικό διαφορικό με κλείδωμα σε αναλογία 40:60 ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα, που μπορεί να στείλει έως και το 70% της ροπής εμπρός ή το 85% της ροπής πίσω ανάλογα με τις απαιτήσεις. Σύμφωνα με την Audi, το νέο διαφορικό είναι πιο ελαφρύ και πιο compact, ενώ προσφέρει σημαντικά περισσότερη πρόσφυση σε οριακές καταστάσεις.
Στυλιστικά, η νέα έκδοση έρχεται στάνταρ με 21 ιντσών ζάντες αλουμινίου με 10άκτινο design και λάστιχα 275/35. Προαιρετικά, υπάρχουν μεγαλύτερες ζάντες 22 ιντσών σε διάφορους χρωματισμούς και σχεδίαση προερχόμενη από τα αγωνιστικά Audi που βοηθά στην καλύτερη ψύξη των φρένων. Οι ζάντες αυτές είναι ελαφρύτερες κατά 5 κιλά συγκριτικά με τις 22άρες των «απλών» RS 6 και RS 7.
Οι ζάντες των 22 ιντσών συνδυάζονται με τα νέας γενιάς, υψηλής απόδοσης Continental SportContact 7 ελαστικά διαμέτρου 285/30, που είναι ελαφρύτερα και έτσι παίζουν το ρόλο τους στη μείωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου, ενώ συμβάλλουν στην αυξημένη πρόσφυση σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Σύμφωνα πάντα με την Audi, τα νέα αυτά ελαστικά μειώνουν την απόσταση φρεναρίσματος από τα 100 χλμ./ώρα σε στάση, κατά 2 μέτρα.
Η Audi έχει δημιουργήσει και μια νέα παλέτα 16 διαφορετικών χρωμάτων ειδικά για τις εκδόσεις performance των δύο μοντέλων της, στην οποία περιλαμβάνονται για πρώτη φορά και νέα χρώματα όπως το μεταλλικό και ματ Ascari Μπλε ή το ματ Dew Ασημί. Σε ματ γκρι χρώμα έρχονται οι πλαϊνοί καθρέπτες, το εμπρόσθιο σπόιλερ και τα πλευρικά πτερύγια, οι ράγες οροφής, αλλά και οι επενδύσεις στα πλαϊνά παράθυρα και τον πίσω διαχυτή. Προαιρετικά υπάρχει και ένα πακέτο ματ μαύρου ανθρακονήματος.
Ολοκληρώνοντας με το εσωτερικό, εκτός των RS επενδύσεων σε γκρι και κόκκινο χρώμα, προστίθεται και η επιλογή για μπλε απόχρωση, ενώ μπλε ραφές βρίσκουμε και στο μαύρο αλκαντάρα τιμόνι, στα πατάκια, στον επιλογέα και σε άλλα τμήματα της καμπίνας. Σε μπλε χρώμα είναι και οι ζώνες ασφαλείας, ενώ υπάρχουν μια σειρά από άλλες επεμβάσεις σε υψηλής ποιότητας δέρμα και διάφορα άλλα ακριβά υλικά.
Η Audi προσφέρει τη δυνατότητα χιλιάδων διαφορετικών επιλογών εξατομίκευσης μέσω της «Audi Exclusive Customizer» υπηρεσίας για τους πιο απαιτητικούς. Τέλος, νέες ενδείξεις συναντά κανείς στον ψηφιακό, 12,3 ιντσών πίνακα οργάνων, ενώ το «παρών» δίνει και το απαραίτητο Launch Control με ένδειξη βέλτιστης εκκίνησης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ