H BMW αποκαλύπτει τις νέες M3 Sedan και BMW M3 Touring

BMW M3

Για τις νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring, η ισχυρότερη έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo αποδίδει 530 ίππους.

Όλες οι εκδόσεις των νέων BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring διαθέτουν έναν υψηλόστροφο straight-six κινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo. Σε όλες τις παραλλαγές ισχύος, ο κινητήρας των 3,0 λίτρων ξεχωρίζει χάρη στη δίψα του να ανεβάσει ψηλά τις στροφές του, ώστε να παράγει τη γραμμική απόδοση ισχύος που είναι χαρακτηριστική για τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH.

Πολυάριθμα στοιχεία από τους κινητήρες των αγωνιστικών αυτοκινήτων της BMW προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις των δύο μοντέλων επιτρέπουν στη μονάδα ισχύος της M3 να προσφέρει μια αλάνθαστη εμπειρία επιδόσεων τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Ο στροφαλοθάλαμος σε σχεδίαση "closed-deck" χωρίς χιτώνια είναι εξαιρετικά άκαμπτος και συνεργάζεται με έναν σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα χαμηλού βάρους με στόχο την επίτευξη εξαιρετικά υψηλών τιμών ροπής. Οι οπές των κυλίνδρων φέρουν επίστρωση σιδήρου μέσω ψεκασμού με ηλεκτρικό τόξο. Ο πυρήνας της κυλινδροκεφαλής κατασκευάζεται με χρήση τεχνικών τρισδιάστατης εκτύπωσης – ένα ακόμα χαρακτηριστικό των μοντέλων Μ - και επιτρέπει τη βέλτιστη διάταξη των αγωγών ψύξης για ιδανική διαχείριση των θερμοκρασιών, η οποία θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί με συμβατικές μεθόδους χύτευσης μετάλλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
bmw m3 touring

Η τεχνολογία M TwinPower Turbo εδώ περιλαμβάνει δύο mono-scroll υπερσυμπιεστές, καθένας από τους οποίους παρέχει συμπιεσμένο αέρα σε τρεις κυλίνδρους. Ένας έμμεσος εναλλάκτης θερμότητας (intercooler) που υποστηρίζεται από ένα κύκλωμα χαμηλής θερμοκρασίας και οι ειδικά σχεδιασμένοι συμπιεστές ενισχύουν περαιτέρω την απόδοση του υπερσυμπιεστή. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης σύστημα Ψεκασμού Υψηλής Ακρίβειας - το οποίο λειτουργεί με μέγιστη πίεση 350 bar για να διασφαλίζει τη βέλτιστη ατμοποίηση του μείγματος καυσίμου και συνεπώς την ταχύτερη απόκριση του κινητήρα - μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων VALVETRONIC και πλήρως μεταβλητός χρονισμός εκκεντροφόρων Double-VANOS.

Η παραλλαγή κινητήρα που χρησιμοποιείται στις νέες BMW M3 Competition Sedan και BMW M3 Competition Touring με M xDrive αποδίδει επιπλέον 15 kW/20 hp χάρη στη βελτιστοποιημένη διαμόρφωση της μονάδας ψηφιακού ελέγχου κινητήρα (DME). Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποδίδει πλέον μέγιστη ισχύ 530 ίππων στις 6.250 σ.α.λ και αποτελεί τη βάση της κινητήριας μονάδας που χρησιμοποιεί η BMW M4 GT3. Τα μέτρα αναβάθμισης απέδωσαν και στον τομέα της ροπής με τη μέγιστη τιμή να αγγίζει τα 650 Nm μεταξύ 2.750 και 5.730 στροφών ανά λεπτό - υψηλότερη σε σχέση με το παρελθόν. Το αποτέλεσμα είναι μια ακόμα πιο δυναμική και με διάρκεια απόδοση ισχύος που ανεβάζει ακόμα υψηλότερα τα επίπεδα έντασης στην οδηγική εμπειρία - ιδίως όταν ο οδηγός εξερευνά τα δυναμικά όρια του αυτοκινήτου - εξασφαλίζοντας εντυπωσιακές τιμές επιτάχυνσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
bmw m3

Η νέα BMW M3 Competition Sedan με M xDrive έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η νέα BMW M3 Competition Touring με M xDrive ολοκληρώνει το ίδιο σπριντ σε 3,6 δευτερόλεπτα - ελάχιστα παραπάνω, παρά το μεγαλύτερο βάρος της. Η αυξημένη απόδοση των δύο τετρακίνητων μοντέλων αντικατοπτρίζεται στους χρόνους επιτάχυνσης 0 - 200 km/h που είναι κατά 0,5 δευτερόλεπτα ταχύτεροι σε κάθε περίπτωση. Το Sedan πετυχαίνει πλέον χρόνο 11,8 δευτερόλεπτα, ενώ το Touring μοντέλο 12,4 δευτ.

 Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M3 Touring έχουν στάνταρ τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Ωστόσο, με το προαιρετικό M Driver's Package, η τιμή αυτή αυξάνεται στα 290 km/h για τα sedan μοντέλα και στα 280 km/h για τις εκδόσεις Touring, επιτρέποντας στους οδηγούς να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των ισχυρών κινητήρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
bmw m3 interior

Το χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο που διαθέτει η νέα BMW M3 Sedan είναι ρυθμισμένο με βέλτιστο τρόπο στα χαρακτηριστικά απόδοσης κάθε κινητήρα όπως και το στάνταρ 8-τάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic των μοντέλων Competition. Οι λάτρεις του σπορτίφ στυλ οδήγησης θα απολαύσουν τα οφέλη των στάνταρ paddles αλλαγής ταχυτήτων, τοποθετημένων στο τιμόνι, τα οποία επιτρέπουν στον οδηγό να παρεμβαίνει αυθόρμητα στη διαδικασία επιλογής σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου, όπως και όποτε το αποφασίσει. Η οδηγική εμπειρία μπορεί να εναρμονίζεται με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια στις προσωπικές προτιμήσεις, προσαρμόζοντας τα χαρακτηριστικά αλλαγής ταχυτήτων του κιβωτίου ανάλογα με τις απαιτήσεις και την εκάστοτε κατάσταση με το μπουτόν Drivelogic.

Τα δύο ισχυρότερα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα τετρακίνησης M xDrive για ακόμα πιο υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Η ρύθμιση του έξυπνου συστήματος τετρακίνησης που στέλνει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα ενισχύει περαιτέρω την ευελιξία των νέων BMW M3 Competition Sedan και BMW M3 Competition Touring με M xDrive. Το σύστημα συνεργάζεται με το ενεργό διαφορικό Active M Differential του πίσω άξονα - η λειτουργία του οποίου είναι επίσης πλήρως μεταβλητή. Ως αποτέλεσμα, η χαρακτηριστική αίσθηση M γίνεται ακόμα πιο έντονη στην οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων σε διαδρομές με στροφές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκτός από την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD, ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει τη λειτουργία 4WD Sport μέσω του μενού M Setup. Εδώ, το μεγαλύτερο ποσοστό της κινητήριας ισχύος μεταφέρεται στους πίσω τροχούς για ακόμα πιο ευέλικτο χειρισμό. Η απενεργοποίηση του DSC (Dynamic Stability Control) φέρνει επίσης στο προσκήνιο τη λειτουργία 2WD, κάτι που σημαίνει ότι η ισχύς αποστέλλεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Αυτή η λειτουργία προσφέρει στους έμπειρους οδηγούς μια καθαρόαιμη εμπειρία οδήγησης χωρίς παρεμβάσεις από τα συστήματα ελέγχου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ