Η πρώτη γενιά πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων επιδόσεων της BMW M αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της το 2027, με τη (ZA0) iM3 να είναι αυτή με την οποία θα γυρίσει η σελίδα.
Τι θα ακολουθήσει όμως μετά; Ένα χρόνο αργότερα, το 2028, το σπορ παρακλάδι της βαυαρικής εταιρείας με έδρα στο Garching, αναμένεται να αποκαλύψει την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική M4, γνωστή προς το παρόν εσωτερικά με την κωδική ονομασία ZA2.
Και τα δύο μοντέλα θα πατάνε στην πλατφόρμα Neue Klasse, η οποία έχει προγραμματιστεί να λανσαριστεί το 2025. Σε αντίθεση με την M3, η σειρά M4 θα διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, με την G84 M3 να είναι η μόνη εναπομείνασα παραλλαγή με κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει προγραμματιστεί για τη σειρά M3/M4.
BUY NOW
Αν και δεν υπάρχουν ακόμη πρωτότυπα της επόμενη BMW M4 τα οποία να έχουν «συλληφθεί» να κάνουν σε δημόσιους δρόμους, η τελική σχεδίαση αναμένεται να βασίζεται στη NA2 i4, με τις αναμενόμενες πινελιές που έρχονται παράλληλα με το σήμα Μ. Και η εμφάνισή της θα αποκλίνει σημαντικά από την τρέχουσα M4, με στόχο να προσελκύσει μια νέα γενιά αγοραστών. Η φουτουριστική και αθλητική της αισθητική θα αντικατοπτρίζει τη φιλοδοξία της BMW να διευρύνει τη βάση πελατών της.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού του μοντέλου παραμένουν άγνωστα, αν και φημολογείται πως η ZA0 iM3, και κατ' επέκταση η ZA2 iM4, θα μπορούσαν να παράγουν περίπου 700 ίππους. Η BMW M είναι πιθανό να προσφέρει πολλαπλές εκδόσεις των M3 και M4 EV, καθεμία με διαφορετικά επίπεδα ισχύος. Ωστόσο, η φημολογούμενη ισχύς των 1.340 ίππων που εικάζεται από ορισμένες πηγές είναι μάλλον απίθανο να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ