H Bugatti προσφέρει τη δουλειά των ονείρων σου

Bugatti Test Pilot 1

Η συγκεκριμένη εργασία σε μετατρέπει σε “ζωντανό” PDI (Pre-Delivery Inspection), ροντάροντας παράλληλα το αυτοκίνητο πριν την παράδοση στον τυχερό ιδιοκτήτη.

Πόσοι από εμάς δεν ονειρευτήκαμε να οδηγήσουμε οριακά ένα από τα πιο ισχυρά και ακριβά hypercar του πλανήτη, όπως κάνουν οι οδηγοί εξέλιξης των εταιριών κατασκευής εξωτικών μοντέλων;

Bugatti Test Pilot 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Steve Jenny, ο άνθρωπος που έχει δοκιμάσει όλες τις προς παράδοση Bugatti της τελευταίας 20ετίας και δίνει το τελικό ok, μάλλον έκανε το ίδιο όνειρο με εμάς. Απλά στην περίπτωσή του έγινε πραγματικότητα.

Ο Γάλλος πιλότος της Bugatti αγαπούσε από μικρός τα αυτοκίνητα και εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας το 2004. Έκτοτε, ο Steve Jenny είναι υπεύθυνος του τμήματος που ελέγχει τα προς παράδοση αυτοκίνητα, έτσι ώστε τα μοναδικά hypercars της Bugatti να φτάνουν σε άριστη κατάσταση στον ιδιοκτήτη τους.

Bugatti Test Pilot 3

Η δουλειά του Steve είναι να δοκιμάζει όλες τις Bugatti παραγωγής στο δρόμο. Η διαδικασία αυτή διαρκεί τουλάχιστον πέντε ώρες και καλύπτει μια απόσταση τουλάχιστον 350 χλμ. στην Αλσατία.

Πριν όμως την πραγματοποίηση δοκιμών στο δρόμο, ο Steve θα ελέγξει συγκεκριμένα σημεία του αυτοκίνητου που μόλις βγήκε από την παραγωγή, όπως την ύπαρξη του προαιρετικού εξοπλισμού που έχει παραγγείλει ο πελάτης, την σωστή λειτουργία των ηλεκτρικών ευκολιών, την συναρμογή του εσωτερικού, τους αρμούς του αμαξώματος κ.α. Μόνο όταν όλα πάνε κατά γράμμα θα θέσει σε λειτουργία τον W16 κινητήρα της Bugatti.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Bugatti Test Pilot 4

Σε αυτό το σημείο θα αξιολογήσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου και θα δώσει μεγάλη σημασία στην αίσθηση και τις αντιδράσεις του τιμονιού, των πεντάλ και των χειριστηρίων, ενώ θα “στήσει” αυτί για τον εντοπισμό κάθε ανεπιθύμητου θορύβου. Σε αυτό θα βοηθήσει και η οδήγηση σε δρόμους με κακοτεχνίες.

Οι δοκιμές επιτάχυνσης, τελικής ταχύτητας και φρένων πραγματοποιούνται στον αεροδιάδρομο του Colmar. Μόλις ολοκληρωθούν όλες αυτές οι δοκιμές, οι μηχανικοί της Bugatti θα αντικαταστήσουν το λιπαντικό του κινητήρα, τις βαλβολίνες του κιβωτίου και θα τοποθετήσουν του τελικούς τροχούς με φρέσκα ελαστικά. Ακολουθεί μια τελική δοκιμή στον δρόμο, διάρκειας μιας ώρας και τουλάχιστον 50 χλμ., η οποία καθορίζει την τελική έγκριση του αυτοκινήτου. Μετά ακολουθεί σχολαστικό πλύσιμο.

Σύμφωνα με την Bugatti, πριν φτάσουν τα αυτοκίνητά της στους ιδιοκτήτες τους, οδηγούνται στο δρόμο για 350 με 750 χλμ.. Έτσι, είναι σχεδόν έτοιμα να αναδείξουν στο μέγιστο τις δυνατότητές τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Bugatti Test Pilot 5

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ