H σπάνια Ferrari Enzo που πωλήθηκε για 3,23 εκατομμύρια Ευρώ

Ferrari Enzo

Ένα αντίτυπο της εμβληματικής Ferrari Enzo, με την τεχνολογία της εποχής του 2003 και με τους «ταπεινούς» 651 ίππους της, πωλήθηκε πρόσφατα σε τιμή ανώτερη από αυτή των σημερινών υβριδικών ή ηλεκτρικών hypercars των σχεδόν 2.000 hp.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, μάλιστα, έχει συνολικά κυλήσει για μόλις 568 χιλιόμετρα, και είναι ίσως το λιγότερο χρησιμοποιημένο από τα συνολικά 399 αντίτυπα της Enzo που κατασκευάστηκαν στο Μαρανέλο. Όμως, στην τόσο υψηλή τιμή του συνέβαλλε και κάτι ακόμα.

Είναι ένα από τα ελάχιστα αντίτυπα που φέρουν το αυθεντικό χρώμα Rosso Scuderia, που είχαν τα μονοθέσιά της Ferrari στη Formula 1 (και) εκείνη την εποχή. Θυμίζουμε ότι την περίοδο 2002-'04 που κατασκευάτηκαν οι 399 Enzo, η Scuderia ήταν απόλυτη κυρίαρχος (από το 2000, ήδη) της F1, με διαδοχικά πρωταθλήματα του Michael Schumacher και συναπτούς τίτλους κατασκευαστών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενδεικτικό είναι ότι τα ελάχιστα αυτά αντίτυπα στο χρώμα Rosso Scuderia σήμερα έχουν στην κατοχή τους ο ίδιος ο Schumacher, ο τότε αγωνιστικός διευθυντής της Scuderia Jean Todt, αλλά και ο Πάπας Φραγκίσκος ΙΙ.

Πέραν του χρώματος, εξάλλου, η Enzo υιοθετούσε κάθε είδους τεχνολογία που είχε αναπτυχθεί στα μονοθέσια της F1 και μπορούσε να μεταφερθεί σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής - αλλά και ακόμα περισσότερες, όπως το traction control και τα κινούμενα αεροδυναμικά μέρη που απαγορευόταν στο σπορ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόνο τυχαίο ή άστοχο δεν είναι ότι το ρύγχος της παρέπεμπε σε μονοθέσιο. Το αμάξωμά της ήταν επίσης κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, και -παρότι ήταν μεγαλύτερο της F50, που διαδέχθηκε- δεν ξεπερνούσε τα 1.480 κιλά, ενώ η αεροδυναμική της μελέτη είχε διεξαχθεί στην αεροσήραγγα του Μαρανέλο.

Στην ουρά της η Enzo, ένα από τα πρώτα και πιο σημαντικά hypercars της εποχής μας, διέθετε τον ατμοσφαιρικό εξάλιτρο V12 κινητήρα που απέδιδε 651 ίππους με εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο «F1».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ