Δυόμισι δεκαετίες μετά τον τελικό του πρωταθλήματος της F1 του 1998 στην Ιαπωνία, η Ferrari F300 που οδηγούσε εκείνη τη μέρα ο Michael Schumacher βγαίνει σε δημοπρασία στις ΗΠΑ.
Μπορεί από τη Ferrari F300 να έλειπε το κάτι παραπάνω που θα χάριζε στον Michael Schumacher το πρωτάθλημα της F1 του 1998 απέναντι στη McLaren-Mercedes και τον Mika Hakkinen, αλλά αυτό δεν στερεί κάτι από ένα από τα πλέον εμβληματικά μονοθέσια της δεκαετίας του 1990 - που ακόμα διέθεταν V10 κινητήρα 3.0 λίτρων, ο οποίος άγγιζε τις εξωφρενικά ηχηρές 18.000 στροφές.
Εκείνη τη μέρα στην ηλιόλουστη Suzuka ο «Schumi» είχε στο ενεργητικό του ακόμη μόνο τα δύο πρωταθλήματα που είχε κατακτήσει το 1994-'95 με τη Benetton. Διεκδικώντας τον πρώτο του τίτλο με τη Ferrari, το 1997 τον έχασε με την περιβόητη πρόσκρουσή του στη Williams του Jacques Villeneuve στη Jerez, και το 1998 έφτασε στον τελευταίο αγώνα, στην Ιαπωνία, έχοντας κερδίσει την pole position με αυτό το συγκεκριμένο μονοθέσιο.
BUY NOW
Όμως, η τύχη δεν ήταν με το μέρος του. Ένα σκασμένο ελαστικό δεν του επέτρεψε καν να μονομαχήσει με τον Mika Hakkinen για τον τίτλο, και έτσι ο Φινλανδός με ανέλπιστη άνεση κατέκτησε το 1998 το πρώτο από τα δύο διαδοχικά του πρωταθλήματα στη F1 - και το πρώτο της McLaren στη μετά-Honda εποχή.
Η συγκεκριμένη Ferrari F300 του Schumacher, λοιπόν, πωλείται από την εταιρεία duPont Registry στην Αμερική, και η τιμή της αναμένεται να φτάσει τα 4,5 εκατομμύρια Ευρώ. Η πώληση ενός άλλου αντιτύπου της F300 δείχνει την κατακόρυφη αύξηση της τιμής της τα τελευταία χρόνια: ενώ το 2002 πωλήθηκε στο Λονδίνο έναντι 485.000 Ευρώ, δύο χρόνια μετά έπιασε στις ΗΠΑ 1,55 εκατ. Ευρώ, και τώρα αυτό το αντίτυπο θα φτάσει τα 4,5 εκατομμύρια.