«Αν η Ferrari έφτιαχνε ένα Pick-up, έτσι θα έμοιαζε» είπε ο Henrik Fisker, επιβεβαιώνοντας ότι η εταιρεία του θα κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό Super-Pick up κορυφαίων επιδόσεων - αλλά και πρακτικότητας.
Η Fisker είναι μια αμερικανική start-up ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος και φήμη στην αγορά των ΗΠΑ. Προν το παρόν βρίσκεται στη φάση εξέλιξης του πρώτου της αυτοκινήτου, του SUV με την ονομασία Ocean (το οποίο ο Fisker αποκαλεί «πρόγραμμα Alaska»).
Στη διάρκεια της παρουσίασης του Ocean στην Αυστρία, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας αποκάλυψε τα σχέδιά του για το ηλεκτρικό Pick-up επιδόσεων - το οποίο θα έρθει αντιμέτωπο με τα νέα ηλεκτρικά Pick-up αυτοκίνητα των Ford και GM, φυσικά με το Tesla Cybertruck και επίσης με το αντίστοιχο Rivian R1T.
BUY NOW
Πέραν των υψηλών επιδόσεων από το σύστημα ηλεκτροκίνησής του, το Pick-up της Fisker θα έχει και μια σειρά από καινοτομίες πρακτικότητας. Στο Ocean, για παράδειγμα, το πίσω τζάμι κατεβαίνει για να επιτρέψει τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους. Ο Henrik Fisker έκανε λόγο για «ορισμένες πολύ έξυπνες ιδέες».
To Fisker θα είναι παρεμφερές σε μέγεθος με το Rivian R1T, φυσικά με ευρύχωρη καμπίνα για πέντε επιβάτες και με καρότσα μήκους 1,37 μέτρου. Η τελευταία, πάντως, είναι μικρότερη από εκείνη των μεγαλύτερων σε μέγεθος Ford F150 Lightning και Tesla Cybertruck.
Παρότι πολλά από τα ηλεκτρικά και μηχανικά μέρη του Pick-up θα είναι κοινά με του Ocean, ο σχεδιασμός του πρώτου -σύμφωνα με τον ίδιο τον Fisker- θα έχει το ύψος, τη σιλουέτα και την απόσταση από το έδαφος ενός κανονικού Pick-up - αλλά με «αληθινά σπορ εμφάνιση». Παράλληλα, το Pick-up θα ακολουθήσει τη λογική του Ocean στην εκτενή χρήση βιώσιμων και ανακυκλωμένων υλικών, ώστε να είναι «το πλέον βιώσιμο Pick-up του πλανήτη».
Τα ηλεκτρικά μέρη του Ocean, θυμίζουμε, περιλαμβάνουν την πλατφόρμα FM29 -η οποία ενδεχομένως να αυξηθεί σε μήκος σε σχέση με τα 2,921 μέτρα του πρώτου- και την τεράστια μπαταρία χωρητικότητας 113kWh.
Το Ocean θα παράγεται στην Αυστρία σε συνεργασία με την εταιρεία Magna, αλλά το Pick-up είναι πολύ πιθανόν να παράγεται επί αμερικανικού εδάφους, μαζί με τη νέα συνεργάτιδα της Fisker, τη Foxconn. Κάτι τέτοιο θα αξιοποιούσε τις φοροελαφρύνσεις της αμερικανικής κυβέρνησης για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η παρουσίαση του ηλεκτρικού ημι-φορτηγού αναμένεται σύντομα, αλλά η παραγωγή του δεν θα ξεκινήσει πριν το 2025.