Το ιαπωνικό sportscar, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ετοιμάζεται για την πιο «καυτή» έκδοση παραγωγής του - την Toyota Supra GRMN με το τρίλιτρο εξακύλινδρο μοτέρ της BMW M4.
Στον τέταρτο χρόνο του βίου της, μετά την παρουσίασή της το 2019, η πέμπτη γενιά της Toyota Supra έχει ήδη εμπλουτιστεί με ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής για τους ανά τον κόσμο λάτρεις της. Μετά την αρχική εξακύλινδρη εκδοχή του, ακολούθησε η μικρότερη τετρακύλινδρη, και πρόσφατα ετοιμάστηκε και η Supra με χειροκίνητο κιβώτιο, αποκλειστικά με τους έξι κυλίνδρους.
Όμως, τώρα το ιαπωνικό sportscar ετοιμάζεται για την ισχυρότερή του έκδοση δρόμου, όπως υποστηρίζουν νέες φήμες που ήρθαν στο φως. Θα έχει, και αυτή, εξακύλινδρο μοτέρ, αλλά όχι το B58 της πρωταρχικής έκδοσης που μοιραζόταν με την μηχανολογικά συγγενή της BMW Z4.
BUY NOW
Συγκεκριμένα, θα φιλοξενεί στο καπό της το τρίλιτρο εν σειρά μοτέρ της BMW M4 και άλλων αυτοκινήτων του τομέα Μ της βαυαρικής εταιρείας. Αυτή είναι μία φήμη που υφίσταται από το 2018, όταν η Supra και η Z4 βρισκόταν σε παράλληλη πορεία εξέλιξης, αλλά τώρα όλα δείχνουν ότι ήρθε η ώρα να γίνει πραγματικότητα, στη Supra με τον κορυφαίο σπορ χαρακτηρισμό GRNM.
Μαζί με τον ισχυρότερο γερμανικό κινητήρα, που αποδίδει 550 ίππους και 650 Nm ροπής, η Supra GRNM αναμένεται να έχει και τροποποιημένο αμάξωμα. Στο οποίο οι σχεδιαστές της Gazoo Racing θα έχουν δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση και στη βελτίωση της ψύξης της μονάδας ισχύος.
Ο νέος κινητήρας θα συνοδεύεται από το αυτόματο κιβώτιο DCT επτά σχέσεων, και ενδεχομένως και με την επιλογή του νέου μηχανικού κιβωτίου που μόλις πρόσφατα προστέθηκε στην εξακύλινδρη Supra.
Αξιόπιστες πηγές αναφέρουν ότι η Supra GRNM θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στην Άνοιξη του 2023, με σκοπό να αποτελέσει μοντέλο του 2024. Μάλιστα, σύμφωνα με εκτιμήσεις, αυτή η κορυφαία έκδοση θα είναι και το αποχαιρετηστήριο «κύκνειο άσμα» της τελευταίας γενιάς J29 του ιαπωνικού sportscar, πριν την παύση της παραγωγής της το 2025.