Με τεχνολογία twin-turbo, ο νέος εξακύλινδρος εν σειρά βενζικοκινητήρας της Jeep αποδίδει «πάνω από 400 ή 500 ίππους» στις δύο ρυθμίσεις του, και με σημαντικό περιορισμό στην κατανάλωση.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας του υπερσυμπιεστή στο νέο μοτέρ της αμερικανικής εταιρείας τον κάνει εξίσου ισχυρό με τον σημερινό V8. Με την ονομασία Hurricane (Τυφώνας), όμως, ο κινητήρας αυτός έχει κατά 15% καλύτερη αποδοτικότητα του καυσίμου σε σχέση με τον οκτακύλινδρο, χάρη στην αξιοποιήση της θερμότητας των καυσαερίων, και η Jeep θα τον τοποθετεί στα αυτοκίνητά της με δύο διαφορετικές ρυθμίσεις απόδοσης.
Η λιγότερο ισχυρή θα έχει περισσότερους από 400 ίππους και η δυνατότερη πάνω από 500, και αντίστοιχα περισσότερα από 610 και 780 Nm ροπής. Η πιο ισχυρή, μάλιστα, υπόσχεται «σημαντική» μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά τη ρυμούλκηση, ενώ και οι δύο επωφελούνται από το σύστημα Start/Stop για τον περιορισμό την κατανάλωσης στην πόλη.
BUY NOW
Ο νέος αυτός τρίλιτρος κινητήρας είναι κατασκευασμένος κατά κύριο λόγο από αλουμίνιο, και καθεμία από τις δύο τριάδες κυλίνδρων διαθέτει το δικό της υπερσυμπιεστή υψηλής απόδοσης. Το σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης διαθέτει μία αντλία στη λιγότερο ισχυρή έκδοση και δύο αντλίες στη δυνατότερη.
Η Jeep υποστηρίζει ότι το νέο αυτό εξακύλινδρο μοτέρ διατηρεί το 90 τοις εκατό της ύψιστης ροπής του σε όλο το φάσμα από τις 2.350 στροφές μέχρι τα «κόκκινα». Επίσης, η αρχιτεκτονική του τον κάνει συμβατό για τη σύνδεσή του με ηλεκτροκινητήρα σε κάποιο μελλοντικό υβριδικό σύστημα, ώστε ο Hurricane να αποδίδει ακόμα περισσότερη ισχύ με μικρότερη κατανάλωση και λιγότερους ρύπους.
Προς το παρόν, η Jeep δεν έχει γνωστοποιήσει τις εκπομπές CO2 του νέου αυτού κινητήρα της. Υποστηρίζει ότι ο αριθμός αυτός θα ποικίλλει, αναλόγως του αυτοκινήτου στο οποίο θα τον τοποθετεί. Τα πρώτα Jeep με τον Hurricane, αρχικά το Grand Wagoneer και έπειτα τα Dodge Challenger και Charger (στα οποία ο εξακύλινδρος εν σειρά θα αντικαταστήσει το σημερινό V8) αναμένεται να διατεθούν στην αμερικανική αγορά μέχρι το τέλος του έτους.