Μετά την ηλεκτρική Ypsilon, η Lancia διευρύνει τη γκάμα του citycar της νέας εποχής της με τη νέα του ήπια υβριδική έκδοση που θα λανσαριστεί στην αγορά μέσα στους προσεχείς μήνες.
Η εταιρεία της Stellantis δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες για την Ypsilon Hybrid, ωστόσο επιβεβαίωσε ότι στο επίκεντρο του υβριδικού της συστήματος θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1.2 λίτρου, ο οποίος θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων e-DCT και με το ηλεκτρικό σύστημα τάσης 48V.
Η συνολική απόδοση του υβριδικού συστήματος δεν ξεπερνά τους 100 ίππους, αλλά το σχετικά χαμηλό βάρος (σε σχέση με την Ypsilon EV) βοηθά την Ypsilon Hybrid να σημειώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,3 δευτερόλεπτα, και να φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 190 km/h.
BUY NOW
Εξάλλου, το premium ιταλικό citycar δίνει έμφαση κυρίως στην αποδοτικότητα του καυσίμου και στην οικονομία της κατανάλωσης, καθώς το εργοστάσιο προσδιορίζει την τελευταία στα 4,6 lt/100km. Επιπλέον, για μικρές αποστάσεις μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά, με τα οδηγικά προφίλ e-Creeping και e-Queuing.
Η υβριδική Ypsilon, όπως συμβαίνει και με την ηλεκτρική, λανσάρεται αρχικά στην έκδοση Edizione Limitata Cassina. Αυτή περιλαμβάνει το σκούρο μπλε χρώμα του αμαξώματος, LED τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα και τις ιδιαίτερες ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών.
Φυσικά, οι διαφορές της από την Ypsilon EV εστιάζονται στην ορατή απόληξη της εξάτμισης, καθώς και στους επιπλέον αεραγωγούς στο ρύγχος για την ψύξη του θερμικού κινητήρα πίσω τους. Το εσωτερικό δεν φαίνεται να έχει καμία διαφορά, καθώς παραμένει η οθόνη των 10,25 ιντσών του πίνακα οργάνων και η ίδιου μεγέθους για τα πολυμέσα και τη συνδεσιμότητα στο κέντρο του ταμπλό.
Μεταξύ των στοιχείων εξοπλισμού του ιταλικού αυτοκινήτου συμπεριλαμβάνονται τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 (Adaptive Cruise Control, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, blind spot monitoring) καθώς και στοιχεία πολυτέλειας όπως οι βελούδινες επενδύσεις των καθισμάτων σε μπλε χρώμα.
Στην Ιταλία η Ypsilon Hybrid θα κοστίζει από 28.000 ευρώ, που είναι τιμή πολύ χαμηλότερη σε σχέση με την ηλεκτρική έκδοση που φτάνει στη γειτονική μας χώρα τις 40 χιλιάδες ευρώ - πάντα στην πλούσια Edizione Cassina. Αυτή είναι μία από τις τελευταίες Lancia με υβριδικό κινητήρα, καθώς από το 2028 όλες οι νέες θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές.