H νέα μάρκα των Ισπανών -Τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάσει

Ebro pick up ιστορική μάρκα επιστρέφει στη ζωή 2023

Σημαντικά είναι τα νέα που θα ανακοινώσει σε μερικές εβδομάδες η Ebro στην επικείμενη έκθεση αυτοκινήτου στη Μαδρίτη, με τους Ισπανούς να παρουσιάζουν δύο νέα μοντέλα που σκοπεύουν να κατασκευάσουν.

Τα νέα μοντέλα που έρχονται να διευύνουν την γκάμα της Ebro δεν θα παρουσιαστούν τυχαία στην έκθεση αυτοκινήτου της πρωτεύουσας της Ισπανίας αφού το γεγονός συμπέφτει χρονικά και με την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της εταιρείας.

Η Ebro έχει κάνει κοινοπραξία με την κινέζικη Chery, μία κίνηση που επέτρεψε στην εταιρεία να βρει τους απαραίτητους πόρους για να ξεκινήσει η λειτουργία του εργοστασίου της στη Βαρκελώνη αλλά και να προσθέσει επιπλέον μοντέλα στην γκάμα της εκτός από το ηλεκτρικό pick up που έχει ήδη ανακοινώσει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με ισπανική μέσα η Ebro θα εισέλθει και στην αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων τα οποία αναμένεται να είναι plug-in υβριδικά. Και τα δύο είναι SUVs με μέγεθος που τα τοποθετεί στη μεσαία κατηγορία με τους Ισπανούς να μην προχωρούν σε περισσότερες λεπτομέρειες σε αυτό το χρονικό σημείο.

Αυτό που έδωσαν στη δημοσιότητα είναι η εικόνα που βλέπετε στις οθόνες σας, η οποία, έχοντας εμβληματικά κτίρια της Βαρκελώνης στο φόντο της παρουσιάζει επί της ουσίας το περίγραμμα των δύο SUV μοντέλων που θα κάνουν το ντεμπούτο τους.

Για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό pick up η Ebro θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στο Nissan Navara που κατασκευαζόταν μέχρι πρότινος στο εργοστάσιο που έχει περάσει πλέον στην ιδιοκτησία της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ισπανική εταιρεία έχει προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές στη σχεδίαση του επαγγελματικού της μοντέλου ώστε να διαφοροποιείται σε σχέση με το μοντέλο που χρησιμοποιείται ως βάση.

Η συνολική απόδοση του συστήματος θα φτάνει στους 300 ίππους με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για αυτονομία της τάξης των 440 χιλιομέτρων, με το pick up της Ebro να διατίθεται αποκλειστικά ως διπλοκάμπινο. Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει προς το τέλος της χρονιάς.

H Ebro ήταν θυγατρική της Motor Iberica και κατασκεύαζε αρχικά επί ισπανικού εδάφους επαγγελματικά μοντέλα και φορτηγά της Ford. Αργότερα, με την εξαγορά άλλων ισπανικών εταιρειών (Fadisa, Aisa, Siata και Viasa), ξεκίνησε να κατασκευάζει επαγγελματικά μοντέλα άλλων κατασκευαστών με το δικό της σήμα, όπως ήταν για παράδειγμα διάφορα μοντέλα της Jeep αλλά και το van Romeo, της Alfa Romeo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαθέτοντας εργοστάσια σε Βαρκελώνη, Μαδρίτη, Άβιλα και Κόρδοβα, η Ebro παρέμεινε ενεργή και διέθετε επαγγελματικά μοντέλα στην αγορά από την σύστασή της το 1954 έως και το 1987 όταν και εξαγοράστηκε πλήρως από τη Nissan. Η εταιρεία μετονομάστηκε σε Nissan Motor Iberica και ήταν τότε που το όνομά της Ebro εξαφανίστηκε από την αγορά, για να επιστρέψει ξανά πριν από λίγα χρόνια.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ