H θρυλική Alfa Romeo Giulia GTA βρίσκεται ανάμεσά μας

Alfa Romeo Giulia GTA

Η Alfa Romeo Giulia GTA επιστρέφει στους δρόμους, διεκδικώντας με τους 540 ίππους του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων την κορυφή της κατηγορίας των sport sedan.  

Σε ένα χώρο ιερό για την Alfa Romeo, το κέντρο δοκιμών του Balocco, η μάρκα παρουσιάζει την έκδοση παραγωγής της Giulia GTA και την «ακραία» εκδοχή της, την Giulia GTAm. Δύο εκδόσεις με τις οποίες επιστρέφει στους δρόμους ένας θρύλος της μάρκας: η Giulia GTA του 1965. Πρόκειται για μια αυθεντική επιστροφή στις αξίες της μάρκας που εδραιώθηκαν με την ίδρυση της πριν από 111 χρόνια. Την υψηλή απόδοση και το στιλ. Για αυτούς τους λόγους, η επίσημη αποκάλυψη δεν θα μπορούσε να συμβεί σε κανένα άλλο χώρο, παρά στις πρώην εγκαταστάσεις της Autodelta στο κέντρο δοκιμών του Balocco, όπου τη δεκαετία του 1960 γεννήθηκε η Giulia Sprint GTA. Με έκταση 6 χιλιομέτρων και 27 διαδρομές με συνολικό μήκος 80 χλμ., αυτός είναι ο χώρος που παίρνουν ζωή όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo, όπως και η νέα συλλεκτική Giulia GTA.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα Giulia GTA είναι άμεσα αναγνωρίσιμη σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio, χάρη σε μια σειρά χαρακτηριστικών που δεν έχουν μόνο αισθητικό λόγω ύπαρξης, αλλά παίζουν και σημαντικό ρόλο σε τεχνικό επίπεδο. Χάρη στην ευρεία χρήση υπερ-ελαφρών υλικών, η Giulia GTA ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο σε σχέση με τη Giulia Quadrifoglio, ενώ ο αναβαθμισμένος V6 Bi-Turbo κινητήρας με τους 540 ίππους, προσφέρει κορυφαία για την κατηγορία ειδική ισχύ που φτάνει τους 187 ίππους/λίτρο. Οι εξαιρετικές επιδόσεις επιβεβαιώνονται και από την επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα, η οποία διαρκεί μόλις 3,6 δευτερόλεπτα με τη βοήθεια του συστήματος Launch Mode.

Alfa Romeo Giulia GTA

Οι μηχανικοί της Alfa Romeo εργάστηκαν σκληρά για να βελτιώσουν την αεροδυναμική απόδοση και το κράτημα, αλλά κυρίως για να μειώσουν το βάρος, ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία με την Giulia GTA του 1965. Για να επιτύχουν το στόχο τους χρησιμοποίησαν όσο το δυνατόν περισσότερο υλικά όπως τα ανθρακονήματα, αλλά και άλλα συνθετικά υλικά. Ο σχεδιασμός εξελίχθηκε ώστε να αυξηθεί η αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη, με λύσεις που έρχονται από τον κόσμο της Formula 1, χάρη και στη στενή συνεργασία που έχει η μάρκα με την Sauber Engineering.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην Ελβετική εταιρεία ανατέθηκαν οι αεροδυναμικές αναβαθμίσεις της πίσω αεροτομής (η οποία είναι ρυθμιζόμενη σε 4 θέσεις στην GTAm), καθώς και το εμπρός ενεργό σπόιλερ που μπορεί να επεκταθεί κατά 40 χλστ. στην GTAm. Άλλα ειδικά χαρακτηριστικά αποτελούν το εντυπωσιακό σύστημα εξαγωγής της Akrapovič από τιτάνιο, το οποίο έχει ενσωματωθεί στον πίσω -από ανθρακονήματα- διαχύτη, αλλά και οι τροχοί με το κεντρικό μπουλόνι ασφάλισης, μια επιλογή που για πρώτη φορά συναντάται σε σεντάν παραγωγής. Οι τροχοί διαμέτρου 20 ιντσών «ντύνονται» με ειδικά για την περίσταση εξελιγμένα ελαστικά Pilot Sport Cup 2 της Michelin. Η αεροδυναμική εξέλιξη συνεχίστηκε και στο πλήρως καλυμμένο πάτωμα, το οποίο προσφέρει στις GTA και GTAm τα πολλαπλά οφέλη του φαινομένου ground effect. Στην Giulia GTA η αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη είναι τρεις φορές μεγαλύτερη σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio, μοντέλο το οποίο αποτελούσε μέχρι σήμερα το σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Η οδική συμπεριφορά έχει βελτιωθεί χάρη και στα φαρδύτερα μετατρόχια, τα οποία είναι αυξημένα κατά 25χλστ. εμπρός και κατά 50χλστ. πίσω. Παράλληλα οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων (διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) και του συστήματος διεύθυνσης προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα και ακρίβεια, χωρίς να περιορίζουν τα επίπεδα άνεσης.

Σε επίπεδο απόδοσης, ο εξολοκλήρου από αλουμίνιο κατασκευασμένος V6 Bi-Turbo κινητήρας της Alfa Romeo, χωρητικότητας 2,9 λίτρων έχει αυξημένη ισχύ κατά 30 ίππους σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio, φτάνοντας τους 540 ίππους στην περίπτωση της Giulia GTA, χάρη στη λεπτομερή εξέλιξη και ρύθμιση από τους μηχανικούς της μάρκας. Το σύστημα ψύξης του κινητήρα βελτιώθηκε για παροχή μεγαλύτερης ποσότητας αέρα, κάτι που ισχύει και για το σύστημα μετάδοσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ