Το Hilux έχει παγκοσμίως γνωστό ως ένα επαγγελματικό pick-up με αντοχές και δυνατότητες που το κάνουν να ξεχωρίζει. Έχει όμως και αγωνιστικό παλμαρέ.
Με αυτό η Toyota πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια στο θρυλικό Ράλλυ Ντακάρ – όμως δεν περιορίζεται σε εκτός δρόμου δοκιμασίες, στο χώμα και την άμμο. Όπως αποδεικνύεται, το Hilux ξέρει να πατάει και πίστα!
Το δημιούργημα που σας παρουσιάζουμε δημιουργήθηκε από την Toyota Gazoo Racing ή καλύτερα από το παρακλάδι της στην Ταϋλάνδη. Βασίζεται στο Hilux Champ, την πιο προσιτή έκδοση του εν λόγω μοντέλου στη συγκεκριμένη αγορά και δημιουργήθηκε για να λάβει μέρος στο πρωτάθλημα Super Pick-up, ένα θεσμό που «τρέχει» στην ασιατική χώρα και στο οποίο συμμετέχουν… «αγροτικά».
BUY NOW
Το αγωνιστικό Hilux έχει την κίνηση στον πίσω άξονα ενώ παίρνει ώθηση από 4κύλινδρο diesel κινητήρα χωρητικότητας 2.4 λίτρων και απόδοσης 150 αλόγων και 400 Nm ροπής. Ωστόσο, η επέμβαση σε αυτόν είναι ελεύθερη, δίχως να ανακοινώνεται το επίπεδο βελτίωσης.
Το Hilux αντιμετωπίζει εντός πίστας τα Ford Ranger, Mitsubishi L200 και Isuzu D-Max, αν και το ξεκίνημά του στο θεσμό που για φέτος ολοκληρώνεται τον Δεκέμβριο, δεν ήταν καλό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ