H Toyota παραμένει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου

Toyota Electrified Range

Παρά την πανδημία, την παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών, τον πόλεμο στην Ουκρανία και την ενεργειακή κρίση, η Toyota Motor Corp. είναι όχι μόνο υγιής αλλά και διευρύνει το εμπορικό της χάσμα από τους άλλους κατασκευαστές.

Είναι δεδομένο ότι τα παραπάνω προβλήματα έχουν επιφέρει «πονοκέφαλο» στις αυτοκινητοβιομηχανίες, σε συνδυασμό και με την έλλειψη πρώτων υλών, και αντίστοιχα δεδομένο ότι οι πωλήσεις και της Toyota -παγκοσμίως- έχουν επηρεαστεί από όλες αυτές τις προκλήσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της σημείωσαν πτώση κατά 5,8% από την αρχή του έτους, όμως η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει καταφέρει να λύσει όλα τα παραπάνω προβλήματα σε καλύτερο βαθμό από τους ανταγωνιστικούς της κατασκευαστές. Ως αποτέλεσμα, παρέμεινε -και μάλιστα αυξάνοντάς τη διαφορά της- στην κορυφή των παγκόσμιων πωλήσεων και το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Η Toyota έχει πουλήσει μέχρι στιγμής περισσότερα από 3,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, ποσότητα που είναι μεγαλύτερη κατά σχεδόν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα από το δεύτερο κατασκευαστή, τον όμιλο Volkswagen. Η γερμανική εταιρεία έχει σημειώσει τεραπλάσια πτώση πωλήσεων σε σχέση με την Toyota από τις αρχές του '22, που αγγίζει το 26%.

Οι λόγοι για τους οποίους η Toyota υπέφερε λιγότερο από τον ανταγωνισμό της υπό το βάρος των παραπάνω προβλημάτων εστιάζονται στο γεγονός ότι η παραγωγή της βασίζεται κυρίως στην Ασία, και δεν διαθέτει εργοστάσια στην Ουκρανία, όπως η Volkswagen, είτε στη Ρωσία όπως ο όμιλος Renault-Nissan.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, η Toyota διαθέτει ευρύτερο δίκτυο προμηθευτών microchips από την Κίνα, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και το γεγονός ότι η εκτεταμένη υβριδική (αλλά και η ηλεκτρική) της γκάμα επηρεάζεται λιγότερο από τη συνεχώς αυξανόμενη τιμή των καυσίμων.

Με τη στρατηγική που έχει χαράξει για τη δεκαετία που διανύουμε, σύμφωνα με την οποία θα παρουσιάσει 15 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το έμβλημα της Toyota και της Lexus ως το 2030, η ιαπωνική εταιρεία φιλοδοξεί να διατηρήσει τα σκήπτρα και τα προσεχή χρόνια - και ίσως να αυξήσει περαιτέρω τη διαφορά της από τον ανταγωνισμό.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ