H VW ξεκινά την προϊοντική της επίθεση στην Κίνα με τρία πρωτότυπα

VW ID Era Aura Evo

Η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να λανσάρει 30 (!) νέα μοντέλα στην πολύ σημαντική για εκείνη, ασιατική αγορά.

Εφαλτήριο αυτής της «επίθεσης» της Volkswagen, είναι τα ID. Aura, και ID. Evo και ID. Era, ένα αμιγώς ηλεκτρικό sedan κι δύο SUV, που παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Ανάμεσα σε αυτά τα 30 οχήματα, θα είναι οι εκδόσεις παραγωγής των προαναφερθέντων πρωτοτύπων, που όταν θα είναι να βγουν στο δρόμο, θα προσφέρονται και με συστήματα κίνησης με range-extender αλλά και τεχνολογίες AI και υψηλά επίπεδα αυτοματοποιημένης οδήγησης.

Και τα τρία μοντέλα που θα βασιστούν σε αυτά τα πρωτότυπα, θα είναι κομμένα και ραμμένα για την αγορά της Κίνας – εκεί όπου η Volkswagen θέλει να παραμείνει πρώτη ανάμεσα στους προερχόμενους από άλλες χώρες κατασκευαστές. Και έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός πως είναι αποτελέσματα συνεργασίας με τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές με έδρα στην Κίνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά αυτά τα τρία μοντέλα, ξεκινώντας από το ID. Aura. Όπως είπαμε είναι sedan, «γεννήθηκε» από κοινού με τη FAW και πατά στην πλατφόρμα Compact Main Platform (CMP) αλλά όπως είναι σαφές με την πρώτη ματιά, δεν έχει καμία ομοιότητα με τα ID.7 Next και ID.7 Vizzion που κυκλοφορούν ήδη σε εκείνο το κομμάτι του πλανήτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντίθετα, διαθέτει ένα έντονα σμιλεμένο προφίλ και κομψά LED που εκτείνονται απ’ άκρη, σ’ άκρη, τόσο μπροστά όσο και πίσω. Στο εσωτερικό, υπόσχεται μια διεπαφή αιχμής για το σύστημα infotainment, μαζί με έναν ανθρωποειδή βοηθό με τεχνητή νοημοσύνη για να κάνει την οδηγική σας εμπειρία να θυμίζει… ταινία επιστημονικής φαντασίας.

Έπειτα έχουμε το ID.Evo, που είναι δημιούργημα της κοινοπραξίας Volkswagen Anhui. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, «έχει σχεδιαστεί για νέους αγοραστές που προσέχουν τον τρόπο ζωής τους» και μοιάζει με ένα VW Tiguan του μέλλοντος. Οι επιθετικοί διαιρούμενοι προβολείς LED εκτείνονται προς το προφίλ, ενώ οι μυώδεις πίσω ώμοι οδηγούν σε ένα σπορ πίσω άκρο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ID. Evo θα κατασκευαστεί σε μια αρχιτεκτονική 800 volt και θα διαθέτει μια ευρεία γκάμα ψηφιακών υπηρεσιών, ενώ θα παραμένει ενημερωμένο χάρη στις τακτικές αναβαθμίσεις over-the-air.

Τέλος, το ID.Era ήρθε σε συνεργασία με την SAIC Volkswagen και είναι ένα ευρύχωρο SUV τριών σειρών καθισμάτων. Το Era θα διαθέτει σύστημα μετάδοσης κίνησης με επέκταση αυτονομίας. Ο σχεδιασμός του περιλαμβάνει μια σχεδόν κάθετο «πρόσωπο», διαιρούμενους προβολείς LED και box πίσω μέρος που διαθέτει ενσωματωμένο διαχύτη.

Η VW υπόσχεται αυτονομία που θα ξεπερνά τα 1000 χιλιόμετρα, τα 300 από τη μπαταρία και τα άλλα 700 από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με επέκταση αυτονομίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πλάνο της Volkswagen κάνει λόγο για λανσάρισμα για τις εκδόσεις παραγωγής των τριών πρωτότυπων, εντός 34 μηνών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ