Ο κινεζικός γίγαντας της τεχνολογίας μπαίνει με ηχηρό τρόπο στην αυτοκίνηση, αναπτύσσοντας το δίκτυό της -στην Κίνα, αρχικά- για να διαθέσει, από το 2024, το πρώτο της αυτόνομο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Η επέκταση της Xiaomi, όπως και η διαφαινόμενη της Apple, στην αυτοκίνηση αλλάζει ριζικά τα δεδομένα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές συντάσσονται σε μεγάλους ομίλους προκειμένου να προσαρμοστούν σε πρωτόγνωρα δεδομένα που διαμορφώνει η είσοδος παγκοσμίων γιγάντων της ψηφιακής τεχνολογίας.
Η Xiaomi εξελίσσει αυτά τα χρόνια το πρώτο της ηλεκτρικό, αυτόνομο αυτοκίνητο, και το ίδιο κάνει και η Apple. Όμως η κινεζική εταιρεία δεν μένει μόνο στο σχεδιασμό, στην εξέλιξη και στην κατασκευή του αυτοκινήτου, αλλά και ετοιμάζει το δίκτυό της για να ενσωματώσει και το αυτοκίνητο.
BUY NOW
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα το φιλόδοξο πλάνο της να εγκαινιάσει 30.000 καταστήματα - που για την ακρίβεια θα είναι πολυκαταστήματα, διότι θα έχουν διττή λειτουργία: και ως μαγαζιά τηλεφωνίας και άλλων ηλεκτρονικών ειδών, και ως αντιπροσωπείες αυτοκινήτου.
Στον ίδιο χώρο, που δεν θα είναι μικρότερος από 600 τετραγωνικά, οι πελάτες της εταιρείας θα μπορούν, έτσι, να βλέπουν από κοντά και να αγοράζουν τόσο τα smartphones, tablets και ηλεκτρικά πατίνια της Xiaomi, όσο και το ηλεκτρικό της, αυτόνομο αυτοκίνητο.
Αρχικά το πλάνο αφορά κυρίως στην κινεζικής αγορά, και προς το παρόν η Xiaomi δεν έχει κάνει γνωστό αν σκοπεύει να επεκταθεί με το αυτοκίνητό της και σε άλλες χώρες του κόσμου. Αν σκοπεύει να ανταγωνιστεί το επερχόμενο Apple Car, κάτι τέτοιο μάλλον θα είναι μονόδρομος για την κινεζική εταιρεία.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ