Η βρετανική λιμουζίνα πρόκειται να εμπλουτιστεί και με την οκτακύλινδη υβριδική μονάδα ισχύος των 700 ίππων της Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, καθώς η Bentley συνεχίζει τα βήματά της προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της μέχρι το 2024.
Κατά συνέπεια, αυτή θα είναι η ισχυρότερη έκδοση της Bentley Flying Spur Hybrid, μιας και μέχρι στιγμής το βρετανικό υπερπολυτελές saloon χρησιμοποιούσε τον V6 κινητήρα 2.9 λίτρων της Panamera 4 E-Hybrid - αν και με μια μικρή τροποποίηση, που ανέβασε την ισχύ του στους 536 ίππους και προσέγγισε λίγο την απόδοση της Panamera 4S.
Προς το παρόν είναι άγνωστο αν η βρετανική φίρμα θα βελτιώσει την απόδοση και της νέας υβριδικής V8 μονάδας που θα τοποθετήσει στη Flying Spur. Κάτι τέτοιο ίσως να είχε λογικό μόνο λόγω του αυξημένου βάρους της τελευταίας, μιας και με τους 700 ίππους της η Panamera Turbo S E-Hybrid επιταχύνει στα 0-100 km/h σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα, και πετυχαίνει τελική ταχύτητα της τάξης των 340 km/h.
BUY NOW
Το πέρασμα από την υβριδική τεχνολογία είναι, σύμφωνα με τη Bentley, το «σκαλοπάτι» προς την στροφή στην πλήρη ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία παρουσίασε το 2020 τη στρατηγική «Beyond 100», σύμφωνα με την οποία ως το 2024 όλα της τα μοντέλα θα έχουν υβριδικές εκδόσεις, το 2025 θα φέρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό και ως το 2030 όλη η γκάμα της θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.
Κατά συνέπεια, του χρόνου αναμένεται η υβριδική μετάβαση και της δίθυρης Continental GT, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα υιοθετήσει τις ίδιες μηχανικές επιλογές με τη Flying Spur, χρησιμοποιώντας τις κοινές V6 και V8 υβριδικές μονάδες ισχύος.
Δείτε εδώ τις τιμές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς
Ακολουθήστε το carandmotor.gr για να μαθαίνετε όλα τα ΝΕΑ για το αυτοκίνητο
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ