Χαμηλότερη και πιο σπορτίφ η BMW i4 από την AC Schnitzer

BMW i4 AC Schnitzer

Ο γερμανικός οίκος μετατροπών συνεχίζει τη μακροχρόνια παράδοσή του στις βελτιώσεις των εργοστασιακών BMW με την πρώτη της ηλεκτρική πρόταση με βάση την i4.

Η AC Schnitzer προσαρμόζεται στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, αφήνοντας σταδιακά και αυτή στο παρελθόν τους V6 και τους V8 κινητήρες βενζίνης και κάνοντας το πέρασμα προς τη μετατροπή των πρώτων σπορτίφ EV αυτοκινήτων της βαυαρικής εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λαμβάνοντας ως βάση το δυναμικό πλαίσιο και τη σπορ εμφάνιση της BMW i4, ο γερμανικός οίκος παρουσίασε τη δική του πρόταση - που περιλαμβάνει πιο «τολμηρές» σχεδιαστικές λεπτομέρειες, καθώς και πολλαπλές δυνατότητες εξατομίκευσης κυρίως του εσωτερικού.

Η αρχή έγινε με την προσθήκη νέων αεροδυναμικών στοιχείων, όπως το εκτεταμένο προς τα εμπρός splitter στο κάτω χείλος του προφυλακτήρα και η ελκεπτυσμένη ανθρακονημάτινη πίσω πτέρυγα στο χείλος του πορτ-μπαγκάζ. Αυτά συνδυάζονται με μικρά πτερύγια τόσο στο ρύγχος όσο και στην ουρά του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μαζί, η AC Schnitzer προσφέρει και νέες, εξειδικευμένες ζάντες δύο διαφορετικών σχεδίων, 19 ή 20 ιντσών. Το πρώτο σχέδιο περιλαμβάνει πέντε διπλές ακτίνες σε ασημί-μαύρο χρωματισμό ή αποκλειστικά μαύρο. Στο δεύτερο σχέδιο οι πέντε ακτίνες είναι πιο λεπτές, σε ασημί-ανθρακί χρώμα, ή αποκλειστικά σε ανθρακί.

Η επέμβαση του γερμανικού οίκου στην ανάρτηση περιλαμβάνει την τοποθέτηση νέων ελατηρίων, τα οποία χαμηλώνουν το ύψος του δαπέδου απο το έδαφος κατά 20 έως 25 χιλιοστά. Είναι μία από τις πλέον ενδεδειγμένες τροποποιήσεις που μπορούν να γίνουν σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, φέρνοντας το κέντρο βάρος του ακόμη πιο χαμηλά για τη βελτίωση της σπορ οδηγικής συμπεριφοράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ηλεκτροκινητήρας δεν έχει δεχθεί την παραμικρή επέβαση, ούτε το συνολικό σύστημα ηλεκτροκίνησης. Όμως, η εργοστασιακή i4 έτσι κι αλλιώς προσφέρη αρκετή ισχύ, που φτάνει στους 340 ίππους στην έκδοση i4 eDrive40 και στους 540 hp στην έκδοση i4 M50 με τους δύο κινητήρες.

Στο εσωτερικό, ο αγοραστής της BMW i4 της AC Schnitzer μπορεί να διαλέξει από μια πληθώρα σπορτίφ επιλογών: από αλουμινένια πεντάλ και footrest μέχρι αλουμινένιο κάλυμμα του χειειστηρίου του συστήματος iDrive στο κέντρο της κονσόλας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ