Χάνει την αίγλη της η Έκθεση της Γενεύης -Πολλές και ηχηρές απουσίες και φέτος

Renault Geneva

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης δεν γνωρίζει και τις ανθηρές του ημέρες, καθώς η πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών -όπως οι BMW, Mercedes, ο όμιλος VW και σχεδόν όλες οι ιαπωνικές- θα απουσιάζουν.

Η ελβετική έκθεση, κάποτε το μεγαλύτερο ετήσιο γεγονός της ευρωπαϊκής αυτοκίνησης που προσέλκυσε όλους τους κατασκευαστές και αναρίθμητες πρεμιέρες αυτοκινήτων, φέτος είναι μια σκιά του παλιού του ένδοξου εαυτού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόλις 8 αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δηλώσει συμμετοχή στη φετινή επανάληψη της έκθεσης, που θα διεξαχθεί από τις 26 Φεβρουαρίου έως και τις 3 Μαρτίου 2024. Ο μεγαλύτερος όμιλος που θα δώσει κανονικά το παρόν είναι της Renault, που θα έχει και περίπτερο της Dacia.

Παρούσες θα είναι επίσης οι Isuzu, Pininfarina και Microlino, καθώς και οι ανερχόμενες στην παγκόσμια αγορά κινεζικές BYD, Lucid και MG Motor. Αυτές είναι όλες κι όλες, από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, που θα δώσουν το παρόν στους διαδρόμους της ελβετικής έκθεσης.

Ποιος, όμως, είναι ο λόγος των τόσων απουσιών; Η κυριότερη αιτία εντοπίζεται στο γεγονός ότι όλο και περισσότεροι κατασκευαστές επιλέγουν εναλλακτικούς τρόπους παρουσίασης των νέων τους αυτοκινήτων, όπως τις ψηφιακές εκδηλώσεις ή επιμέρους παρουσιάσεις σε τοπικές αγορές.

Άλλη αιτία, φυσικά, είναι το αυξημένο κόστος συμμετοχής σε μια τέτοιου βεληνεκούς έκθεση, σε συνδυασμό με την όλο και μεγαλύτερη επιρροή που έχουν τα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά συνέπεια, το μέλλον τέτοιου μεγέθους εκθέσεων, ειδικά στην Ευρώπη, δείχνει άδηλο - παρά τη μακρά παράδοση και το δέλεαρ που έχουν διακεκριμένες εκδηλώσεις όπως της Γενεύης. Αντιθέτως εκτός Ευρώπης οι εκθέσεις είναι ακόμα στο mainstream της παγκόσμιας προβολής, όπως δείχνει η επιτυχία που έχουν οι αντίστοιχες στο Τόκιο ή στο Κατάρ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ