Χάνεις το δίπλωμα και πληρώνεις 700 ευρώ -Αυτό είναι το πρόστιμο όταν δεν φρενάρεις σωστά το αυτοκίνητο

Στοπ πρόστιμο

Ένα από τα πιο συχνά λάθη που πραγματοποιούν οι περισσότεροι οδηγοί στις περισσότερες χώρες του πλανήτη μπαίνει στο στόχαστρων των αρχών, επιστρατεύοντας τη σύγχρονη τεχνολογία.

Ένα σημαντικό βήμα στην προάσπιση της οδικής ασφάλειας πραγματοποιεί η Ισπανίας, τοποθετώντας στους δρόμους της τις πρώτες κάμερες ελέγχου διασταυρώσεων.

Οι κάμερες αυτές εντοπίζουν και καταγράφουν τα οχήματα που δεν υπακούν στα όσα προβλέπει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας.

Για την ακρίβεια, οι νέες κάμερες θα τιμωρούν εκείνους που δεν ακινητοποιούν τα οχήματά τους στις διασταυρώσεις, μπροστά από το πλέον αναγνωρίσιμο -σε διεθνές επίπεδο, οδικό σήμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο λόγος για το STOP, η παραβίαση του οποίου, έστω κι αν αυτή συνίσταται στη μη ακινητοποίηση του οχήματος, τιμωρείται αυστηρά, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης αυστηρά.

Στο STOP, λοιπόν, ένα όχημα θα πρέπει να ακινητοποιείται πλήρως και να εκκινεί ξανά εφόσον οδηγός σιγουρευτεί ότι δεν υπάρχει κάποιο άλλο όχημα με το οποίο είναι πιθανόν να διασταυρωθεί ανακόπτοντας την πορεία του.

Πρόστιμο STOP

Σε αυτόν τον κανόνα δεν χωρούν εξαιρέσεις, καθώς μόνο στην Ισπανία, όπου έχουν ήδη τοποθετηθεί οι πρώτες κάμερες εντοπισμού παραβίασης του STOP, σημειώνονται κάθε χρόνο περισσότερα από 1.100 σοβαρά τροχαία ατυχήματα εξαιτίας της αδυναμίας των οδηγών αν τηρήσουν το γράμμα του νόμου.

Στην κατηγορία των παραβατών ανήκουν ακόμα και εκείνοι οι οδηγοί που συνηθίζουν να… ρολάρουν με χαμηλές ταχύτητες σε διασταυρώσεις, παρότι δεν έχουν εκείνοι προτεραιότητα και το γεγονός αυτό υποδεικνύεται καταφανέστατα με την πινακίδα του STOP.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη χώρα μας, η παραβίαση του STOP κοστίζει και μάλιστα ακριβά, καθώς το χρηματικό πρόστιμο ανέρχεται στα 700 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα αφαιρείται και η άδεια οδήγησης/κυκλοφορίας για 20 ημέρες.

Με δεδομένο, λοιπόν, ότι οι κάμερες είναι αυτές που επιτηρούν τους ερυθρούς σηματοδότες σε αρκετές χώρες του κόσμου -σύντομα και στην Ελλάδα- το αμέσως επόμενο στάδιο είναι να αξιοποιηθεί η ίδια τεχνολογία και στις διασταυρώσεις που δεν υπάρχει φανάρι αλλά το σήμα του STOP.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ