Με σχεδιασμό και τεχνολογία της απόλυτης αιχμής, το HiPhi A είναι το κορυφαίο κινεζικό αυτοκινητικό δημιούργημα, με 1.305 ίππους και επιτάχυνση 0-100 km/h σε λίγο πάνω από 2 δευτερόλεπτα.
Αναμφίβολα ένα από τα πιο εντυπωσιακά εκθέματα του Guangzhou Auto Show, αυτές τις μέρες, είναι το HiPhi A. Ένα που έχει προκύψει από τη συνεργασία μεταξύ της HiPhi και της Wesail New Energy Automotive.
Πρόκειται για το πρώτο προϊόν της συνεργασίας της κινεζικής HiPhi με το Πολυτεχνείο της Σαγκάης, το οποίο ενσωματώνει τις προηγμένης τεχνολογίας μπαταρίες και τον ηλεκτροκινητήρα που έχει εξελίξει η ίδια η HiPhi. Η παραγωγή των πρώτων αντιτύπων του κινεζικού hypercar θα αρχίσει το πρώτο τρίμηνο του 2025.
BUY NOW
Ο σχεδιασμός του HiPhi A αντλεί την έμπνευσή του από κλασσικά supercars του παρελθόντος, μετασχηματίζοντας αρχικές ιδέες από αυτά στα μελλοντικά δεδομένα. Η εμφάνιση γίνεται πιο δραματική με το ματ χρωματισμό και τις γυμνές ανθρακονημάτινες επιφάνειες, καθώς και από τις πολύ πλατιές εμπρός και πίσω πτέρυγες.
Το εσωτερικό είναι εξίσου φουτουριστικό, με το οδηγοκεντρικό ταμπλό και όλες τις λεπτομέρειες LuxTech των άλλων μοντέλων της HiPhi. Πρόκειται για ένα καθαρά τετραθέσιο και τεράθυρο hypercar, με προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες της εποχής.
Περνώντας στα τεχνικά του, το HiPhi A κινείται από τρεις υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρες με ανθρακονημάτινα εξαρτήματα, που σχεδίασε και εξέλιξε η κινεζική εταιρεία - μαζί με την καινοτομική μπαταρία. Η πλατφόρμα του είναι φυσικά τεχνολογίας 800V, και οι τρεις κινητήρες (ένας στον εμπρός και δύο στον πίσω άξονα) αποδίδουν συνδυαστικά 1.305 ίππους.
Αυτοί επιταχύνουν το hypercar στα 0-100 km/h σε λίγο πάνω από 2,0'', και μέχρι τα 300 km/h τελικής ταχύτητας, και εξασφαλίζουν μέγιστη απόδοση της ισχύος για περισσότερα από 30 λεπτά. Με τα καινοτομικά υλικά τους, οι κινητήρες αυτοί θέτουν νέα δεδομένα βάρους, συμπαγών διαστάσεων και περιορισμού του θορύβου - ενώ επιδέχονται και αναβαθμίσεις.
Η μπαταρία είναι εξίσου καινοτομική, και στο peak της αποδίδει ισχύ 1.5 MW. Περικλύεται από ανθρακονημάτινο κάλυμμα, και ελέγχεται απομακρυσμένα μέσω cloud. Η HiPhi έχει χρησιμοποιήσει, επίσης, για πρώτη φορά στην αυτοκίνηση το αεροπορικού τύπου τιτάνιο TC4, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό.
Το συνδυάζει με προηγμένα μίγματα αλουμινίου και νανο-κεραμικά υλικά στο σασί. Ο σχεδιασμός του hypercar έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο της Σαγκάης, με καινοτομικές δομικές μεθόδους καθώς και με προσμοιώσεις της κατασκευής του μέσω τρισδιάστατων εκτυπωτών, που εκτιμάται ότι θα φέρουν επανάσταση στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία.
Οι υπόλοιπες τεχνολογίες του HiPhi A περιλαμβάνουν ενεργή τετραδιεύθυνση, μαζί με πλήρως προσαρμοζόμενη ηλεκτρονική ανάρτηση. Η κατανομή βάρους είναι πολύ κοντά στο 50:50, και μαζί με αυτή στον έλεγχο της τρομερής ισχύος στο δρόμο συμβάλλει και η τεχνολογία torque vectoring που οι Κινέζοι ονομάζουν HVC (HiPhi Vectoring Control).