Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το συγκεκριμένο… εξωπραγματικό, παραφουσκωμένο και χαμηλωμένο Honda CR-V είναι ένα και μοναδικό δημιούργημα που δεν πρόκειται ποτέ να δείτε σε κάποιον dealer.
Είναι μια πολύ ιδιαίτερη κατασκευή για την οποία… ευθύνονται οι μηχανικοί του τμήματος Honda Performance Development (HPD). Υπάρχουν δε, μεγάλες πιθανότητες να κάνει την εμφάνισή του σε επιλεγμένες εκδηλώσεις του IndyCar, τη φετινή χρονιά.
Κάτω από το οικογενειακό SUV, μιλάμε στην πραγματικότητα για ένα αληθινό αγωνιστικό αυτοκίνητο και αυτό δύσκολα κρύβεται. Το κάτω μισό του πλαισίου είναι κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από ανθρακόνημα, με πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, ενώ το πάνω βασίζεται κανονικά σε ένα ατσάλινο αμάξωμα CR-V έκτης γενιάς.
BUY NOW
Οι πίσω πόρτες ανοίγουν με τον τρόπο που απεικονίζεται στις φωτογραφίες, ενώ αντί για δεύτερη σειρά καθισμάτων, στη θέση αυτή βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος υβριδικός V6 κινητήρας IndyCar 2,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6άρι κιβώτιο Xtrac με paddle-shift.
Σύμφωνα με την εταιρεία, λειτουργεί 100% με ανανεώσιμα καύσιμα της Shell και η συνολική ισχύς αγγίζει τους 800 ίππους. Το Honda CR-V Hybrid Racer, όπως είναι το όνομά του, αντί για μπαταρίες, χρησιμοποιεί ένα σύστημα από υπερπυκνωτές, που θεωρούνται καλύτερη επιλογή για υψηλές αποδόσεις.
Στο εμπρός μέρος, η ανάρτηση και τα φρένα της Brembo (δίσκοι 15 ιντσών) προέρχονται από το αγωνιστικό NSX GT-3 και πίσω υπάρχει μια Dallara IR-18 Indy με Brembo 14 ιντσών. Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 285/35/20 σε ζάντες πλάτους 10,5 εμπρός και 305/35/20 με πλάτος ζάντας 11 ιντσών πίσω.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ