e:Ny1: Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Honda

Honda e:Ny1

Η Honda μπαίνει στη μεγάλη θύελλα της ραγδαίας αναπτυσσόμενης αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών B-SUV με το νέο e:Ny1, που προσφέρει 204 ίππους και αυτονομία 412 χιλιομέτρων.

Βασισμένο στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα e:N Architecture F, αισθητικά διαχωρίζεται από το HR-V από τις ιδιαίτερες λεπτομέρειες που θα διαθέτουν πλέον όλα τα ηλεκτρικά Honda του εγγύς μέλλοντος - όπως τα λευκά λογότυπα της εταιρείας και τη νέα γραμματοσειρά της Honda στην ουρά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ιαπωνικής εταιρείας, μετά το citycar Honda e, αποκαλύφθηκε σήμερα (12/5) στο Offenbach της Γερμανίας. Οι βασικές προδιαγραφές της εξέλιξής του, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι η «οδηγοκεντρική» αίσθηση στο δρόμο με σπορτίφ συμπεριφορά, η άνεση της ανάρτησης και η «διαισθητική ευελιξία».

Οι βασικές προδιαγραφές του σχεδιασμού του είναι οι απέρριτες και εκλεπτυσμένες γραμμές, οι μικροί πρόβολοι, οι μεγάλοι τροχοί και τα επίσης μεγάλα μετατρόχια. Το λευκό σήμα «Η» της Honda φιγουράρει σε αρκετά σημεία -στο ρύγχος, στο κέντρο των ζαντών και στο τιμόνι- ενώ η γραμματοσειρά της λέξης Honda στην ουρά δίνει premium αέρα και θα κοσμεί όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρείας εφεξής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η χωροταξία του συστήματος ηλεκτροκίνησης προσέφερε τη δυνατότητα διεύρυνσης των εσωτερικών χώρων του e:Ny1. Η κεντρική κονσόλα ανασχεδιάστηκε, αλλά το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο είναι η τεράστια κάθετη οθόνη 15,1'' στο κέντρο του ταμπλό για τα πολυμέσα, τη συνδεσιμότητα και την πλήγηση, καθώς και για τις ρυθμίσεις της οδήγησης.

Ο ηλεκτροκινητήρας του e:Ny1 είναι τοποθετημένος εμπρός και αποδίδει 204 ίππους (150 kW) και 310 Nm ροπής. Αντλεί την ενέργεια της μπαταρίας ιόντων-λιθίου 68,8 kWh που βρίσκεται στο δάπεδο, η οποία πέραν της μέγιστης αυτονομίας των 412 χιλιομέτρων προσφέρει και τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης: σε ιδανικές συνθήκες, η μπαταρία φορτίζει σε ποσοστό 10-80% σε 45 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα πλατφόρμα e:N Architecture F είναι σχεδιασμένη με γνώμονα τη βελτίωση της ακαμψίας, τη μείωση του ύψους του κέντρου βάρους και την αεροδυναμική μελέτη του δαπέδου. Με αυτές τις προδιαγραφές το Honda e:Ny1 έρχεται στην Ευρώπη για να ανταγωνιστεί -μεταξύ πολλών άλλων- το καθιερωμένο Peugeot e2008, το άρτι αφιχθέν Jeep Avanger και τα αναμενόμενα νέα Fiat 600 και Alfa Romeo Brennero.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ