Citroen e-C3

Η Honda αποκαλύπτει την γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεού τύπου

Honda EV battery

Η Honda σχεδιάζει εδώ και αρκετά χρόνια τώρα, να «ξεκλειδώσει» τη δυναμική που έχουν οι μπαταρίες στερεού τύπου. Τώρα ήρθε η στιγμή να ρίξουμε μια ματιά στην πρόοδο της εξέλιξής τους.

Επιθυμία της ιαπωνικής εταιρείας είναι μέχρι το 2050, όλα της τα προϊόντα, αλλά και οι δραστηριότητές της να είναι εντελώς ουδέτερες από άνθρακα. Παρόλο που τα ηλεκτρικά οχήματα είναι σαφώς απαραίτητα για να επιτευχθεί ο σκοπός, η ίδια θεωρεία πως χρειάζονται βελτιώσεις. Και σε αυτό συνυπογράφουμε και εμείς.

Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούν τα EVs, είναι βεβαίως από τα πιο καίριας σημασίας μέρη. Το ζητούμενο είναι η αύξηση της αυτονομίας που θα προσφέρουν στα αυτοκίνητα με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος. Εξετάζονται λοιπόν συνεχώς καινούργιες χημικές ουσίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Honda EV battery b

Η Honda αναπτύσσει μόνη της τρόπους, ώστε να καταφέρει να τροφοδοτήσει τα μελλοντικά της οχήματα με τεχνολογία… άλλου επιπέδου. Εννοείται πως συζητάμε για μαζική παραγωγή. Πρόσφατα αποκάλυψε την γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών στερεού τύπου στις εγκαταστάσεις E&A στην Sakura της Tochigi στην Ιαπωνία. Εκεί που… «μαγειρεύει» όλες τις προδιαγραφές των στοιχείων τους.  

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα λανσάρει ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τέτοιες μπαταρίες, στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Επιπροσθέτως, συμπεριλαμβάνει στα σχέδιά της τις μοτοσικλέτες, καθώς και τα αεροσκάφη. Σε μια ιδανική εκδοχή, ο εξοπλισμός είναι έτοιμος, τα εργαλεία υπάρχουν ήδη και τα υλικά, όπως ηλεκτρόδια και κυψέλες έχουν υπολογιστεί επίσης. Για να επιταχυνθεί η διαδικασία, η αυτοκινητοβιομηχανία διεξάγει «έρευνα ταχείας μορφής» σε δύο τομείς. Στις προϋποθέσεις και στις μεθόδους κατασκευής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ