Hyperion XP-1: Εξωπραγματικό hypercar υδρογόνου 2.000 ίππων

Hyperion XP-1

Η Hyperion Motors, μια start-up από την Καλιφόρνια, δημιούργησε ένα hypercar υδρογόνου που αποδίδει 1,5 ΜW, έχει επιτάχυνση 0-100 σε 2,2'', τελική ταχύτητα 356 km/h και αυτονομία 1.635 χιλιομέτρων.

Υδρογονοκίνητο, με ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής απόδοσης 1,5 MW (2.011 hp), το Hyperion XP-1 αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες - μαζί με το όραμα της εταιρείας για το δίκτυο ανεφοδιασμού υδρογόνου για τις ανάγκες του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι ηλεκτροκινητήρες του είναι τέσσερις και οι επιδόσεις του εκθαμβωτικές, ενώ το σύστημα υδρογόνου υπόσχεται αυτονομία της τάξης των 1.635 χιλιομέτρων - που είναι σχεδόν τετραπλάσια από εκείνη των σύγχρονων αμιγώς ηλεκτρικών hypercars.

Επίσης, το εξελιγμένο από την ίδια τη Hyperion σύστημα κίνησης του ΧΡ-1 διαφέρει από τα άλλα ηλεκτρικά hypercars στο γεγονός ότι δεν διαθέτει μπαταρίες ιόντων-λιθίου αλλά supercapacitors, ενώ τα δοχεία αποθήκευσης του υδρογόνου είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα για αυξημένη ανθεκτικότητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχεδιασμένη και εξελιγμένη από την αμερικανική εταιρεία είναι και η πλατφόρμα του ΧΡ-1. Πρόκειται για ένα επίπεδο πλαίσιο όπου ενσωματώνονται οι κυψέλες καυσίμου και οι ημιαγωγοί, και το οποίο μπορεί -συμφωνα με τη Hyperion- να προσαρμοστεί για διαφορετικές αρχιτεκτονικές, από επιβατικά μέχρι επαγγελματικά οχήματα.

Το πλαίσιο του XP-1, συγκεκριμένα, είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και τιτάνιο, και χάρη σε αυτό -και στην έλλειψη των βαριών μπαταριών- η εταιρεία της Καλιφόρνια έχει καταφέρει να κρατήσει το βάρος εξαιρετικά χαμηλά, λίγο πάνω από τα 1.000 κιλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος της Hyperion είναι να κατασκευάσει 300 αντίτυπα του XP-1 στις ΗΠΑ, σε άγνωστο προς το παρόν χρόνο, με τιμή που αναμένεται να ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα. Όσο για το δίκτυο ανεδοαφιασμού του, η αμερικανική εταιρεία παρουσίασε το πλάνο της για τους σταθμούς που αποκαλεί Hyper:Fuel Mobile Stations - οι οποίοι διαθέτουν περοχή υδρογόνου αλλά και ισχυρούς φορτιστές τριφασικού (DC) ρεύματος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ