Το νέο μεγάλο τεχνολογικό κεφάλαιο σε επίπεδο αλληλεπίδρασης μεταξύ οδηγού και οχήματος είναι αποφασισμένη να γράψει η Hyundai.
Σε μια αέναη «τεχνολογική μάχη» έχουν επιδοθεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες, εξοπλίζοντας τα οχήματά τους με όλο και μεγαλύτερες οθόνες. Το προβάδισμα αυτή τη στιγμή φαίνεται να έχει η Cadillac Escalade με μια 55άρα οθόνη που διατρέχει όλο το ταμπλό, ενώ από κοντά ακολουθεί το Lincoln Navigator με μια εξίσου εντυπωσιακή οθόνη με διαγώνιο 48 ίντσες.
Αναμφίβολα, τεχνολογικές πρωτοβουλίες όπως οι προαναφερθείσες έχουν αφήσει τον αυτοκινητικό κόσμο...με το στόμα ανοικτό, ενώ τον γεμίζουν με ερωτήματα για ποιο θα μπορούσε να είναι το επόμενο βήμα σε επίπεδο ψηφιακής οδηγικής εμπειρίας.
BUY NOW
Την απάντηση φαίνεται πως έχει η Hyundai, μέσω του τμήματος Hyundai Mobis, η οποία βρίσκεται σε συνεργασία με τη Zeiss, μια γερμανική εταιρεία που εξειδικεύεται στα οπτικά συστήματα.
Η σύμπραξη των δύο εταιρειών αφορά στη δημιουργία του συστήματος “holographic windshield display” που ουσιαστικά μετατρέπει όλο το παρμπρίζ του αυτοκινήτου σε ένα υψηλής τεχνολογίας head-up-display, αντικαθιστώντας τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, το σύστημα πολυμέσων, αλλά και κάθε οθόνη μπροστά από τον συνοδηγό.
Πέρα από το εντυπωσιακό αισθητικό σκέλος, οι δύο συνεργαζόμενες εταιρείες υποστηρίζουν ότι το εν λόγω ολογραφικό σύστημα προβολής ενισχύει και την ασφάλεια, δεδομένου ότι όλες οι πληροφορίες εμφανίζονται στο παρμπρίζ και ως εκ τούτου οι οδηγοί δεν χρειάζεται να απομακρύνουν το βλέμμα τους από τον δρόμο.
Tο πιο σημαντικό είναι ότι αυτή η τεχνολογία, η οποία μέχρι τώρα υπήρχε μόνο σε ταινίες και διαφημίσεις, θα μπορούσε σύντομα να γίνει πραγματικότητα. Η μαζική παραγωγή της προβλέπεται να ξεκινήσει το 2027, εγκαινιάζοντας για τον κόσμο των τεσσάρων τροχών ένα νέο κεφάλαιο.
Η Hyundai Mobis υποστηρίζει ότι η οθόνη βασίζεται σε έναν υψηλής τεχνολογίας προβολέα, καθώς και σε μια διάφανη μεμβράνη στο παρμπρίζ. Η εν λόγω μεμβράνη είναι εξαιρετικά λεπτή, μόλις 100 μικρόμετρα σε πάχος, δηλαδή περίπου όσο μια ανθρώπινη τρίχα.
Η εξέλιξη του προϊόντος έχει ήδη ξεκινήσει, και η τεχνολογία παρουσιάστηκε πρόσφατα σε «εγχώριους παγκόσμιους πελάτες», της Hyundai Mobis, δηλαδή σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, πιθανόν στις Hyundai και Kia.