Το Hyundai Ioniq 5 N στην τελική του φάση δοκιμών στο Nurburgring (Video)

Hyundai Ioniq 5 N Nurburgring

Το πρώτο ηλεκτρικό δημιούργημα του τμήματος Ν της Hyundai, το Ioniq 5 N, εξελίσσεται στη γερμανική πίστα ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας του στις 13 Ιουλίου.

Το κορεάτικο ηλεκτρικό επιδόσεων συμπλήρωσε τη δοκιμασία αντοχής 10.000 χιλιομέτρων στο μεγάλο βόρειο loop Nordschleife, στην αποκαλούμενη «πράσινη κόλαση», και στη συνέχεια έκανε ορισμένους γύρους στο απόλυτο όριο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από αυτούς προέκυψε ένα εντυπωσιακό Video της Hyundai, και μια σειρά φωτογραφιών που δεν αφήνουν σχεδόν τίποτα κρυφό πριν την επίσημη παρουσίασή του που θα γίνει σε τρεις εβδομάδες στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, στη Βρετανία.

Στο παρακάτω Video το ηλεκτρικό Ioniq 5 N αγγίζει τα 250 km/h και στο τέλος του γύρου βλέπουμε από τη οθόνη ότι η μπαταρία του δεν ξεπερνά τους 42° Κελσίου, μετά από 20,8 χιλιόμετρα της πίστας του Nordschleife στο όριο.

Ο έλεγχος της θερμοκρασίας οφείλεται στο σύστημα που ονομάζεται «N Battery Preconditioning», το οποίο προσφέρει τις επιλογές ρύθμισης Drag και Track. Με το πρώτο από αυτά, η θερμοκρασία της μπαταρίας ρυθμίζεται στο ιδανικό επίπεδο για τη μέγιστη απόδοσή της, ενώ με το δεύτερο η μπαταρία ψύχεται για να αυξηθεί ο αριθμός των διαθέσιμων γύρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον Albert Biermann, εξέχοντα τεχνικό σύμβουλο του τμήματος Hyundai N, η μπαταρία ενσωματώνει νέα τεχνολογία ενεργειακής πυκνότητας χωρίς να αυξάνεται το μέγεθός της. Ως αποτέλεσμα, η αυτονομία πλησιάζει πολύ κοντά στα 412 χιλιόμετρα που προσφέρει το τετρακίνητο Ioniq 5 που βρίσκεται σήμερα στην αγορά.

Για την οδήγηση στην πίστα ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο οδηγικά προφίλ: τα Sprint και Endurance, που περιλαμβάνονται στο σύστημα N Race. Το Sprint παρέχει την πλήρη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα, ενώ το Endurance αυξάνει τη διαθέσιμη αυτονομία στην πίστα. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε πόση είναι η πλήρης ισχύς, αλλά εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται στους 600 ίππους.

Κατά τα άλλα, το Ioniq 5 N έχει μεγαλύτερα δισκόφρενα διάστασης 400 mm, καθώς και τη μετάδοση N e-Shift που προσομοιώνει τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που διαθέτουν τα άλλα μοντέλα της Hyundai N με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τον ίδιο σκοπό, την προσομοίωση της αυθεντικής οδηγικής εμπειρίας, το Ioniq 5 N διαθέτει οκτώ εσωτερικά ηχεία και δύο εξωτερικά του συστήματος N Active Sound με το οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρεις διαφορετικούς ήχους: Ignition, Evolution και Supersonic.

Ο ήχος Ignition προσομοιώνει τη λειτουργία ενός κινητήρα 2.0 Turbo βενζίνης με τα ανάλογα «σκασίματα» του υπερσυμπιεστή, ο Evolution είναι ένας «ηλεκτρονικός» ήχος που προέρχεται από τα πρωτότυπα Vision Gran Turismo και RN22e, ενώ ο Supersonic παραπέμπει σε μαχητικό αεροσκάφος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ