Με την έμπνευση να έρχεται από το παρελθόν και το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον η Hyundai παρουσίασε το ενδιαφέρον ηλεκτρικό concept N Vision 74.
Σχεδιαστικά το Hyundai N Vision 74 concept αντλεί έμπνευση από το Pony Coupe concept που είχε σχεδιάσει η Italdesign και έκανε το ντεμπούτο του με τα σήματα των Κορεατών στο Σαλόνι του Τορίνο το 1974.
Το αρχικό σχέδιο φέρει την υπογραφή του Giorgetto Giugiaro με τον ιταλικό οίκο να εξελίσσει το σχέδιο ανεξάρτητα από τη Hyundai πάνω σε πάτωμα Pony της εποχής. Ωστόσο όταν το είδαν οι άνθρωποι της κορεάτικης εταιρείας αποφάσισαν να το αξιοποιήσουν για να αναβαθμίσουν την εικόνα τους σε όλο τον κόσμο.
BUY NOW
Και αν το Pony Coupe concept μπορεί πλέον να μην το θυμόμαστε, ήταν εκείνο που επηρέασε ένα από τα πλέον εμβληματικά σχέδια των τεσσάρων τροχών, την De Lorean DMC 12. Οι ευθείες και πάντα διαχρονικές γραμμές, οι περιορισμένες καμπύλες και οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών δίνουν στο νέο concept μια εικόνα «τσαμπουκά» που η αλήθεια είναι ότι λείπει από τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Φέροντας το «Ν» στη μάσκα του, το πρωτότυπο N Vision 74 παρουσιάζεται ως ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων που έχει δεχτεί τις περιποιήσεις του γνωστού αγωνιστικού τμήματος της Hyundai. Αυτό που δεν έχουμε συνηθίσει να συσχετίζουμε με το συγκεκριμένο τμήμα είναι οι κυψέλες υδρογόνου, οι οποίες και τροφοδοτούν τον ηλεκτρικό κινητήρα του νέου concept των Κορεατών.
Με μήκος που φτάνει τα 4.952 χλστ., πλάτος στα 1.995 χλστ. και μεταξόνιο 2.905 χλστ., το μεγάλο coupe concept είναι ένα ακόμη «κινητό εργαστήριο» σύμφωνα με τη Hyundai και φέρει το πιο εξελιγμένο σύστημα κυψελών υδρογόνου που έχουν κατασκευάσει οι Κορεάτες μέχρι στιγμής.
Οι μηδενικοί εκπεμπόμενοι ρύποι συνδυάζονται με καταιγιστικές επιδόσεις με την ισχύ να φτάνει και να ξεπερνά τους 680 ίππους από τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που βρίσκονται στον πίσω άξονα και τη ροπή να βρίσκεται πάνω από τα 900 Nm.
Οι κυψέλες υδρογόνου είναι καθαρής ισχύος 85 kW με μέγιστη απόδοση τα 95, ενώ στις δεξαμενές μπορούν να αποθηκευτούν 4,2 κιλά υδρογόνου, με την αυτονομία να ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα και την τελική τα 250 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η Hyundai αναφέρει ότι για την αναπλήρωση του υδρογόνου απαιτούνται μόλις πέντε λεπτά της ώρας. Εκτός από τις κυψέλες το coupe concept φέρει και μια μεγάλη συστοιχία μπαταριών 800V με ενεργειακή χωρητικότητα στα 62,4 kWh.