Η Hyundai ξεκινάει τη μεγάλη της επίθεση -Ποια νέα μοντέλα θα παρουσιάσει

Hyundai N Vision

Η νοτιοκορεατική μάρκα ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το μέλλον, θέτοντας ως στόχο την επέκταση της γκάμας υβριδικών, ηλεκτρικών και EREV μοντέλων.

Στην παρουσίαση της στρατηγικής της “Hyundai Way” προχώρησε η Hyundai, στο πλαίσιο της εκδήλωσης “2024 CEO Investor Day”, εξαγγέλοντας, μεταξύ άλλων, τη διεύρυνση της γκάμας της με εξηλεκτρισμένα μοντέλα.

Στόχος της νοτιοκορεατικής εταιρείας είναι να ηγηθεί στην κατηγορία των υβριδικών αυτοκινήτων, ενσωματώνοντας τη σχετική τεχνολογία σε ακόμα περισσότερα οχήματά της.

Hyundai Way
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, η υβριδική τεχνολογία της Hyundai θα εξοπλίσει μοντέλα που ανήκουν στις κατηγορίες των μικρών, μεγάλων και πολυτελών αυτοκινήτων -πέρα από τα compact και μεσαίου μεγέθους οχήματά της όπου αυτή ήδη απαντάται. Στόχος της είναι η υβριδική γκάμα της να απαρτίζεται από συνολικά 14 μοντέλα (από 7 σήμερα), ενώ hybrid τεχνολογία θα αποκτήσουν και όλα τα μοντέλα της premium μάρκας της, Genesis, εξαιρουμένων όσων προσφέρονται ως αμιγώς ηλεκτρικά.

hyundai tucson

Επιπλέον, η μάρκα θα εισάγει τη νέα γενιά της τεχνολογίας MED-II system, μια βελτιωμένη εκδοχή του υφιστάμενου υβριδικού της συστήματος, αρχής γενομένης από τα μοντέλα που θα παραχθούν τον Ιανούαριο του 2025.

Σύμφωνα με την ίδια τη Hyundai, η υβριδική τεχνολογία αποτελεί ένα από τα μεγάλα «όπλα» της και ως εκ τούτου στόχος της μέχρι το 2028 είναι να έχει επιτύχει πωλήσεις 1,33 εκατ. υβριδικών μοντέλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με έμφαση και στην ηλεκτροκίνηση

Πέρα από τα hybrid μοντέλα, η Hyundai «παίζει τα ρέστα» της και στα αμιγώς ηλεκτρικά, θέτοντας ως στόχο τη σύνθεση μιας γκάμας 21 σχετικής τεχνολογίας μοντέλων έως το 2030 που θα αφορούν προσιτά αυτοκίνητα μέχρι και πολυτελή και υψηλών επιδόσεων, με τα τελευταία να εκπροσωπούνται από την υπό-μάρκα “Ν”.

hyundai ioniq 6

Με δεδομένη, ωστόσο, την επιβράδυνση των ρυθμών πώλησης αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, η νοτιοκορεατική εταιρεία στρέφει το βλέμμα της και στη λεγόμενα “EREV” (Extended Range Electric Vehicle), αναπτύσσοντας ένα δικό της σύστημα.

Πρόκειται ουσιαστικά για plug-in ηλεκτρικά οχήματα, με τη διαφορά ότι ο ηλεκτροκινητήρας κινεί το αυτοκίνητο, σε αντίθεση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Η Hyundai χαρακτηρίζει τα EREV μοντέλα ως μια… γέφυρα προς τα αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ υποστηρίζει ότι τα εν λόγω αυτοκίνητά της θα έχουν αυτονομία άνω των 900 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
hyundai σήμα

Η παραγωγή των EREV μοντέλων της θα ξεκινήσει από το τέλος του 2026 στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα, ενώ οι πωλήσεις τους θα ξεκινήσουν εντός του 2027. Ειδικότερα για τη Βόρεια Αμερική, τα πρώτα της μοντέλα θα είναι μεσαίου μεγέθους SUV που θα φέρουν τα σήματα των Hyundai και Genesis, με την εταιρεία να στοχεύει σε περισσότερες από 80.000 πωλήσεις.

Όσον αφορά στην Κίνα, όπου η ανταγωνιστικότητα στις τιμές αποτελεί κρίσιμο παράγοντα επιβίωσης στην αγορά, θα εστιάσει σε μια οικονομική πλατφόρμα στην κατηγορία των μικρομεσαίων οχημάτων, με στόχο την πώληση 30.000 οχημάτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ