Σε δημοπρασία θα βγει σύντομα η Ferrari F300 που οδηγούσε ο Michael Schumacher τη σεζόn 1998, την εποχή που η Ferrari έκανε το μεγάλο comeback στη Formula 1.
Με τον Michael Schumacher να έχει ήδη μετακομίσει στη Scuderia Ferrari το1996 και να έχει βάλει το δικό του λιθαράκι στην επιστροφή των Ιταλών στη διεκδίκηση και των δύο πρωταθλημάτων στη Formula 1, το 1998 ήταν μια συναρπαστική σεζόν με τους Ιταλούς σε τροχιά τίτλων.
Η χαρισματική F300 ήταν το μεγάλο όπλο της Ferrari εκείνη τη χρονιά με τον Schumacher να έχει ως μεγάλο του αντίπαλο τον ταχύτατο Mika Hakkinen της McLaren. Τελικά τόσο ο Γερμανός όσο και η Ferrari δεν κατάφεραν να φτάσουν στους στόχους τους με τα πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών να πηγαίνουν στον Φινλανδό και τη McLaren αντίστοιχα, αν και η συνολική τους απόδοση όλη τη χρονιά έδειξε με τον καλύτερο τρόπο ότι η στιγμή που θα βρίσκονταν ξανά στην κορυφή της Formula 1 δεν ήταν πλέον και πολύ μακριά.
BUY NOW
Έχοντας λύσει αρκετά από τα προβλήματα αξιοπιστίας που τη βασάνιζαν την προηγούμενη σεζόν, η F300 που αποτελούσε εξέλιξη του μονοθέσιου της προηγούμενης χρονιάς έδειξε ότι έχει το πακέτο που χρειαζόταν για να φτάσει μέχρι την πηγή. Η αεροδυναμική ανωτερότητα ωστόσο του μονοθέσιου της McLaren δεν επέτρεψε σε Schumacher και McLaren κάτι παραπάνω από τη δεύτερη θέση και στα δύο πρωταθλήματα.
Σχεδιασμένη μεταξύ άλλων από τους Rory Byrne και Νικόλα Τομπάζη, η F300 ήταν πραγματικά μεγάλη υπόθεση για τη Scuderia, κάτι που φάνηκε και κατά την παρουσίαση του μονοθέσιου πριν την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν με τους Ιταλούς να προσκαλούν 800 δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο. Ο πανίσχυρος τρίλιτρος V10 απέδιδε πάνω από 800 ίππους και με μέγιστο όριο περιστροφής της 17.500 σ.α.λ. παρήγαγε και έναν από τους πλέον χαρακτηριστικούς και εθιστικούς ήχους στη σύγχρονη ιστορία της Formula 1. Στις μετέπειτα επιτυχίες της Ferrari, η εξέλιξη αυτού του μονοθέσιου έπαιξε ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο.
Το σασί νο. 187 που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι το μονοθέσιο με το οποίο ο Schumacher έφτασε σε τέσσερις συνολικά νίκες το 1998, σε ισάριθμους αγώνες. Το μονοθέσιο κέρδισε την πρώτη κιόλας φορά που χρησιμοποιήθηκε από τον Schumacher στο γκραν πρι του Καναδά, ενώ στο σιρκουί του Magny-Cours στη Γαλλία οδήγησε τη Ferrari σε 1-2 τερματισμό με τον Eddie Irvine να τερματίζει πίσω από τον Γερμανό που βρισκόταν στον… δικό του κόσμο και ρυθμό (19 δευτερόλεπτα διαφορά μεταξύ των δύο). Ένα ακόμη 1-2 ακολούθησε στον «εντός έδρας» αγώνα στη Monza.
Η Scuderia κράτησε στην κατοχή της το συγκεκριμένο σασί μέχρι τον Σεπτέμβρη του 1999 όταν και το πούλησε στον σημερινό ιδιοκτήτη του, ο οποίος και το διατήρησε σε άριστη κατάσταση χωρίς να το αναπαλαιώσει ή να προχωρήσει σε οποιουδήποτε είδους μετατροπές.
Το αήττητο μονοθέσιο της Scuderia αναμένεται να βγει στο σφυρί τον ερχόμενο Αύγουστο από τον οίκο RM Sotheby's στο Monterey των Ηνωμένων Πολιτειών και η αξία του εκτιμάται στα περίπου οχτώ (8) εκατ. ευρώ. Μάθετε περισσότερα για το μονοθέσιο και τη δημοπρασία εδώ.