Η Alfa Romeo είναι αποφασισμένη να κρατήσει τους θερμικούς κινητήρες

Alfa Romeo Engine

Μπορεί η Alfa Romeo να ήταν μία από τις εταιρείες που όδευαν ολοταχώς προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους αλλά αυτό ίσως αλλάξει.

Δύο σημαντικά μοντέλα με το σήμα της ιταλικής εταιρείας που αναμενόταν στην επόμενη έκδοσή τους να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, ήταν η Giulia και η Stelvio. Άλλωστε η Alfa Romeo έκανε λόγω για πώληση αποκλειστικά EV σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Κίνα από το 2027.

Από εκείνες τις ανακοινώσεις, έχουν περάσει τρία χρόνια κι έχουν αλλάξει πολλά. Όχι υπέρ των ηλεκτρικών. Έτσι λοιπόν, όπως επιβεβαίωσε στο Auto Express ο CEO της ιταλικής μάρκας, Jean-Philppe Imparato, ο Santo Ficili που το 2026 αναμένεται να τον διαδεχθεί, έχει κατά νου την ευελιξία σε ότι αφορά στο μέλλον αυτών των δύο μοντέλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι λοιπόν, αναμένεται να έχουν και κινητήρες εσωτερικής καύσης, πράγμα που είναι εφικτό λόγω της χρήσης της πλατφόρμας STLA Large του Ομίλου Stellantis, που επιτρέπει αυτό το διπλό χαρακτήρα και θα αντικαταστήσει την Giorgio που σήμερα αποτελεί βάση μόνο για τις Giulia, Stelvio και τρία μοντέλα της «συγγενικής» Maserati.

Η νέα Stelvio είναι αυτή που θα έρθει πρώτη – συγκεκριμένα μέσα στο επόμενο έτος. Όσο για την επόμενη Giulia, αναμένεται να ακολουθήσει μέσα στο 2026.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα η Alfa Romeo έχει στα σκαριά κι ένα μεγαλύτερο SUV, κυρίως για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, που θα πατά επίσης στην πλατφόρμα STLA Large, άρα πιθανώς να έχει κι αυτό θερμικούς κινητήρες κάτω από το καπό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ