Ένα ακόμη σύγχρονο αντικείμενο αυτοκινητικού πόθου, περιορισμένο σε μόλις 100 συλλεκτικά αντίτυπα, σχεδιάζει η ιταλική εταιρεία - σύμφωνα με τον διοικητή της, Jean-Philippe Imparato.
Ο Imparato είπε -στο περιοδικό Auto Express, στο περιθώριο της παρουσίασης της νέας Alfa Romeo Milano- ότι η εταιρεία κατέληξε στην απόφαση της παραγωγής του νέου της supercar λόγω της τεράστιας ζήτησης που είχε η 33 Stradale των 641 ίππων, παρά τα σχεδόν 2 εκατομμύρια ευρώ της τιμής καθενός εκ των 33 αντιτύπων της.
Το νέο supercar θεωρητικά λογίζεται ως διάδοχος της 33 Stradale, και θα το δούμε πριν από την αναγέννηση των θρυλικών GTV ή Spider. Μάλιστα, ο Jean-Philippe Imparato είπε ότι οι βασικές προδιαγραφές και ο σχεδιασμός του supercar θα επιλεχθούν από τους 33 αγοραστές των ισάριθμων 33 Stradale.
BUY NOW
«Το Club 33, οι πελάτες της 33 Stradale, θα το επιλέξουν, Θέλω αυτούς τους αγοραστές, που με εμπιστεύτηκαν, να είναι μαζί μας το Δεκέμβριο που θα επιλέξουμε το νέο αυτό κεφάλαιο», δήλωσε ο Γάλλος. «Θα παραδώσουμε την πρώτη 33 Stradale γύρω στις 17 Δεκεμβρίου, και μετά θέλω να απευθυνθώ σε εσάς για το τι θα κάνουμε μετά, πόσα αυτοκίνητα θα κατασκευάσουμε, κ.ο.κ.
Όμως, δεν έχω την πρόθεση να γυρίσουμε στην κατασκευή 500 ή 1.000 αυτοκινήτων. Θέλω να μείνουμε κάτω από τα 100 αντίτυπα, και θέλω να τα εμπλουτίσω με όλη την ποιότητα και την απόδοση που χρειάζεται», πρόσθεσε ο Imparato. «Υπάρχουν αμέτρητα πράγματα που μπορούμε να κοιτάξουμε: η Disco Volante, η 6C, η Montreal - αλλά το Club 33 είναι αυτό που θα διαλέξει το επόμενο βήμα», κατέληξε.
Η 33 Stradale διατίθεται και σε ηλεκτρική και σε υβριδική έκδοση, αλλά από τεχνικής άποψης ο Γάλλος δεν παρείχε καμία ένδειξη για το νέο supercar. Ωστόσο, πολλοί πιστεύουν ότι η νέα αυτή συλλεκτική Alfa Romeo μπορεί να είναι ένα μεγαλειώδες «κύκνειο άσμα» για τις Alfa με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και τα περιορισμένα του αντίτυπα μπορεί να επιτρέψουν στο supercar να κάνει μια μικρή παράκαμψη από το πλάνο της Alfa Romeo να κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2027.