Με το νέο του ψηφιακό σχέδιο ένας αυτόνομος σχεδιαστής προτείνει στη Vespa την αναβίωση του μικρού της αυτοκινήτου Vespa 400 από τα τέλη της δεκαετίας του 1950 ως αντίπαλον δέος του νέου Fiat 500.
Η Vespa, πριν περάσει στον όμιλο Piaggio αλλά έχοντας ήδη αρχίσει να οικοδομεί τον τεράστιο δίτροχο μύθο της, είχε κάνει το πέρασμα από τους τέσσερις τροχούς κατασκευάζοντας το μικρό αυτοκίνητο Vespa 400 την περίοδο 1957-'61. Ήταν ένα λιλιπούτειο διθέσιο Cabrio με τον κινητήρα πίσω, που μάλιστα δεν παραγόταν στην Ιταλία αλλά από την ACMA στο Fourchambault της Γαλλίας.
Εξήντα χρόνια μετά, ο ειδικός του CGI και δημοφιλής στον κόσμο των αυτόνομων σχεδιαστών της αυτοκίνησης Giorgi Tedoradze, αναβίωσε το microcar της Vespa σε ένα νεο-ρετρό σχέδιο που το φέρνει αντιμέτωπο βάσει στιλ και διαστάσεων με τον εγχώριο ανταγωνισμό του σύγχρονου Fiat 500.
BUY NOW
Ο Γεωργιανός σχεδιαστής αποκάλυψε το νέο του ψηφιακό σχέδιο Vespa 300, που είναι μεν πολύ μικρότερο από τις πρόσφατες ιδέες του - για τα πρώτα SUV της Bugatti και της McLaren, στα οποία έδωσε αντίστοιχα της ονομασίες Bugatti Royale Elegant και McLaren Aonic.
Το Vespa 300 που φαντάστηκε ο Tedoradze είναι ένα μηδενικών ρύπων mincar για την πόλη, αντίστοιχο του αμιγώς ηλεκτρικού Fiat 500. Αν και, όπως γράφει ένας σχολιαστής στην ανάρτηση του Instagram, «το Fiat 500 μοιάζει περισσότερο με Vespa, από ό,τι αυτό το Vespa 300». Σε κάθε περίπτωση, ο Tedoradze δίνει μια ιδέα στη Vespa - που προς το παρόν φαντάζει εξαιρετικά αμφίβολο να υλοποιηθεί.