Η BMW M3 Touring της AC Schnitzer είναι ένα αεροδυναμικό θηρίο 610 ίππων

BMW M3 Touring AC Schnitzer

Το άγγιγμα του οίκου μετατροπών AC Schnitzer στην πρώτη BMW M3 Touring της ιστορίας την κάνει ακόμα πιο ισχυρή και αεροδυναμικά αποδοτική.

Μετά τις βελτιώσεις στη BMW M3 sedan και στη BMW i4, η AC Schnitzer έγινε ένας από τους πολλούς οίκους μετατροπών που ενδιαφέρθηκαν για τη βελτίωση και της M3 Touring. Εδώ έχει κάνει λεπτές αλλά ουσιώδεις παρεμβάσεις στο βαυαρικό super-wagon, αποδεικνύοντας ότι αυτό μπορεί να γίνει ακόμη πιο ισχυρό και ταχύ από όσο βγαίνει από το εργοστάσιο του Μονάχου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, για το τρίλιτρο twin-turbo εξακύλινδρο εν σειρά μοτέρ προσφέρει δύο πακέτα βελτίωσων: ένα που αυξάνει την ισχύ στους 590 ίππους και ένα που την ανεβάζει στους 610 hp. Και στις δύο περιπτώσεις η ροπή φτάνει τα 750 Nm.

Όμως, η μεγαλύτερη πληθώρα παρεμβάσεων εντοπίζεται στο δάπεδο και στο αμάξωμα. Το τελευταίο έχει επλουτιστεί με το νέο αεροδυναμικό kit της AC Schnitzer, που περιλαμβάνει νέο splitter (πτέρυγα στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα) το οποίο παράγει επιπλέον 40 κιλά άντωσης σε ταχύτητα 200 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πίσω πτέρυγα στην απόληξη της οροφής, παράλληλα, αυξάνει την παραγωγή άντωσης κατά 20 κιλά με την ίδια ταχύτητα, ενώ σημαντική είναι η συμβολή και του ανασχεδιασμένου διαχύτη που αντλεί τον αέρα από το δάπεδο - περικλύοντας τα δύο ζεύγη των απολήξεων της εξάτμισης. Το αεροδυναμικό kit ολοκληρώνεται με τροποποιήσεις στο καπό και στις πτέρυγες του εμπρός προφυλακτήρα.

Οι βελτιώσεις, έπειτα, συνεχίζονται και στην ανάρτηση, όπου τα νέα ελατήρια μειώνουν το ύψος της M3 Touring από το έδαφος κατά 15 έως 20 χιλιοστά. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις σφυρήλατες ελαφρύτερες ζάντες AC3 του γερμανικού οίκου και τις ελαφρού κράματος AC1, μεγέθους 20 ιντσών και στις δύο περιπτώσεις και σε ασημί ή ανθρακί χρώμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τροποποιήσεις του εσωτερικού περιλαμβάνουν το σπορ τιμόνι της AC Schnitzer που είναι επενδεδυμένο με μαύρο δέρμα Nappa και μαύρο Alcantara με γκρι ραφές. Πίσω του, έχουν τοποθετηθεί μεγαλύτερα αλουμινένια paddles αλλαγής των ταχυτήτων, και το ίδιο ισχύει και για τα πεντάλ στο δάπεδο.

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστή από την AC Schnitzer η τιμή πώλησης αυτού του πακέτου μετατροπής της BMW M3 Touring.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ