Η Czinger σκοπεύει να επεκτείνει την γκάμα και να συμπεριλάβει στις τάξεις της ένα high-end sedan, ένα EV, αλλά και ένα SUV, το οποίο αναμένεται να γίνει το δεύτερο της μοντέλο παραγωγής, μετά το εξωτικό hypercar 21C.
Αν αυτό όντως ευσταθεί, τότε θα το βλέπαμε στην αγορά πριν από το πρωτότυπο sedan Hyper GT, που παρουσιάστηκε από την αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία στην περσινή έκθεση αυτοκινήτου του Monterey. Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης συνέντευξης, ο ιδρυτής της εταιρείας Kenvin Czinger, δήλωσε ότι ισχύει πως κάτι καινούριο υπάρχει πραγματικά στα πλάνα τους.
Όταν «πιέστηκε» περισσότερο, είπε πως εργάζονται σε κάποιο όχημα εκτός δρόμου, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει αποφασιστεί τίποτα οριστικά. Το επόμενο μοντέλο που θα λανσαριστεί από αυτούς ενδέχεται να είναι το Hyper GT, αλλά μπορεί και όχι.
BUY NOW
Στο Autocar ισχυρίστηκε ότι μια εναλλακτική λύση θα ήταν ένα Super SUV, που μάλιστα είναι και μια πολύ καλή ιδέα. Μετά από αυτό, κάποιοι θεωρούν ότι θα χρησιμοποιούσε τα ίδια μηχανικά μέρη με το 21C, δηλαδή τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 2,88 λίτρων που στροφάρει μέχρι τις 11.000 σ.α.λ. και λειτουργεί με ειδικά επεξεργασμένη μεθανόλη. Ο συμβατικός κινητήρας συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με επτά σχέσεις και δύο ηλεκτρικά μοτέρ στους εμπρός τροχούς, που συνδράμουν στη συνολική απόδοση των 1.233 ίππων.
Ο Czinger λέει πως το νέο μοντέλο, θα κατασκευαστεί αποκλειστικά σε αριστεροτίμονη έκδοση, για να περιοριστεί το κόστος παραγωγής. Και όπως και το sedan Hyper GT, θα κυκλοφορήσει σε 1.000 μονάδες. Μόλις κάνει την εμφάνισή του στην αγορά, θα ξεκινήσει η εξέλιξη η ενός υβριδικού, αλλά και ενός αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης.