Πώς «καρφώνεις» τα προβλήματα στους δρόμους της Αθήνας με 2 κλικ -Η εφαρμογή που αλλάζει την πρωτεύουσα

δρόμοι της Αθήνας

Άμεσα μέσω του κινητού τους τηλεφώνου μπορούν οι πολίτες να υποβάλουν το αίτημά τους για επίλυση των προβλημάτων που συναντούν καθημερινά στους δρόμους.

Ένα χρήσιμο ψηφιακό εργαλείο έχουν στα χέρια τους οι δημότες και οι επισκέπτες της Αθήνας, μέσω του οποίου μπορούν να συνδράμουν καθοριστικά στο να αντιμετωπιστούν τα κακώς κείμενα στους δρόμους της πρωτεύουσας, αλλά και στο να βελτιωθεί η εικόνα της.

Πρόκειται για την εφαρμογή Novoville, μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης.

Δήμος Αθηναίων Novoville
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα αποτελεί ένα εργαλείο του Δήμου Αθηναίων που ενισχύει την ψηφιακή στρατηγική του και βελτιώνει σημαντικά την επικοινωνία και, κυρίως, την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Το μόνο που έχουν να κάνουν οι πολίτες είναι να «κατεβάσουν» την εφαρμογή στο κινητό τους τηλέφωνο (Google Android και Apple iOS) και στη συνέχεια να δηλώσουν σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντούν στην καθημερινότητά τους. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, μπορούν να αναφέρουν:

- Καμένες λάμπες
- Λακκούβες στο οδόστρωμα
- Εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα
- Παρατημένα ογκώδη αντικείμενα
- Παράνομη στάθμευση
-Γκράφιτι/αφίσες
-Δημιουργία θέσεων στάθμευσης
-Διάβαση πεζών/διαγραμμίσεις-συντήρηση
-Οδόστρωμα-επιδιόρθωση

Το αίτημα ολοκληρώνεται σε 4 απλά βήματα:

- Επιλογή τοποθεσίας
- Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
- Προσθήκη φωτογραφίας
- Αποστολή αιτήματος στο δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου Αθηναίων, ενώ ο δημότης λαμβάνει ενημερώσεις για την πορεία επίλυσης του μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώνεται ότι όσοι εγγραφούν στη Novoville μπορούν να βλέπουν σε ζωντανό χρόνο μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας πόσα αιτήματα έχουν επιλυθεί, πόσα βρίσκονται σε εκρεμμότητα και πόσα σε εξέλιξη.

Αναλυτικές πληροφορίες για τα υποβληθέντα αιτήματα προσφέρονται στην ενότητα «Αναφορές στην Πόλη μου». Πρόκειται για έναν διαδραστικό χάρτη όπου παρουσιάζονται όλα τα αιτήματα των πολιτών. Γαλάζιου χρώματος είναι όσα έχουν επιλυθεί, κίτρινου όσα βρίσκονται σε εξέλιξη και κόκκινου όσα εκκρεμούν. Πατώντας πάνω στην εκάστοτε κουκίδα, αναδύεται, μάλιστα, όπου αναγράφεται η οδός.

Μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας, οι υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς του πολίτες. 

Παράλληλα, τέλος, με την υπηρεσία Novoville, οι δημότες μπορούν να απευθύνονται για όλα αυτά τα θέματα στον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1595 αλλά και στο 210-5277000, επί 24ωρου βάσεως καθ΄όλη την διάρκεια του χρόνου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ