Η ελληνική εταιρεία που τα έβαλε με τους Τούρκους -Τι φέρνει στην Ελλάδα

BYD Plant

«Φρένο» στα τουρκικά mini-bus τα οποία είχαν σαρώσει τους διαγωνισμούς του Δημοσίου, έβαλε ο νέος παίκτης στην συγκεκριμένη αγορά.

Η ηλεκτροκίνηση φαίνεται ότι θα μπει για τα καλά στη ζωή μας και ειδικά στις συγκοινωνίες, όπου έως τα τέλη Απριλίου αναμένεται να κυκλοφορήσουν τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αττική και Θεσσαλονίκη.

Ωστόσο, όπως αποδεικνύεται, ένας Δήμος απέκτησε πιο γρήγορα από την ΟΣΥ τα δικά του ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία αναμένεται να βάλουν και ένα τέλος στα τουρκικά οχήματα που τον τελευταίο καιρό σαρώνουν σε όλους τους διαγωνισμούς.

BYD K7
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο λόγος για το Δήμο Περιστερίου, ο οποίος απέκτησε τα 5 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία από τον όμιλο Π. Πετρόπουλος, που αποτελεί και τον αποκλειστικό εισαγωγέα των οχημάτων της BYD στην Ελλάδα.

Ο διαγωνισμός ύψους 3,8 εκατ. ευρώ που είχε προκηρυχθεί τον Ιούνιο του 2022 αφορούσε μεταξύ άλλων και στην προμήθεια 5 ηλεκτρικών αστικών λεωφορείων 7,5μ – 9μ., αστικού τύπου, MIDI, χωρητικότητας τουλάχιστον 41 επιβατών με θέση ΑμεΑ, και επιπλέον 2 ηλεκτρικών VAN κλειστού τύπου έως 5μ., 2 ηλεκτρικών οχημάτων πέντε θέσεων, τύπου SUV, ενός μικρού ηλεκτρικού λεωφορείου Minibus χωρητικότητας 9 ατόμων για μεταφορά προσωπικού, 5 σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, ισχύος 40-50KW DC, 5 Wall Boxes 22 KW AC και ενός Φωτοβολταϊκού 200 KW με σύστημα αποθήκευσης 200KWH και διαχείρισης ενέργειας.

Πέτρος Πετρόπουλος

Στόχος του Δήμου Περιστερίου αποτελεί η αύξηση του επιπέδου συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης σε τοπικό επίπεδο, η οικονομική ελάφρυνση των δημοτών, η βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Δήμου ως Οργανισμού μέσα από την μηδενική εκπομπή καυσαερίων αφού τα νέα οχήματα θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα συμβατικά, η μείωση των εκπομπών μέσα από προώθηση της χρήσης της δημοτικής συγκοινωνίας σε σχέση με το ΙΧ και βέβαια η μείωση του κόστους λειτουργίας της δημοτικής συγκοινωνίας, καθώς τα νέα οχήματα ως καινούργια, συνεπάγονται σημαντικό περιορισμό του κόστους λειτουργίας και συντήρησής τους σε σχέση με τα υφιστάμενα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BYD

Ποια ηλεκτρικά λεωφορεία επέλεξε ο Δήμος Περιστερίου;

Ο Δήμος Περιστερίου για τις ανάγκες της δημοτικής συγκοινωνίας επέλεξε ως καλύτερη λύση τα BYD eBus Κ7 με μήκος 8,7 μέτρα, στα οποία υπάρχουν καθίσματα για 22 άτομα και η χρήση τους ενδείκνυται για κίνηση μέσα στις μεγάλες πόλεις με μικρούς ή μποτιλιαρισμένους δρόμους.

Την κίνηση του λεωφορείου της BYD έχουν αναλάβει δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 122 ίππων έκαστος (συνολικά 244 ίππους), οι οποίοι αντλούν ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 174 Kwh.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H αυτονομία του ηλεκτρικού λεωφορείου ανέρχεται σε 250 χιλιόμετρα και κρίνεται υπεραρκετή για τις ανάγκες της δημοτικής συγκοινωνίας του Δήμου Περιστερίου.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ