Παρά τα παγκόσμια προβλήματα έλλειψης microchips, η Ferrari αναμένεται να σπάσει ξανά το ρεκόρ των ετήσιων πωλήσεών της - χάρη στην τεράστια ανάπτυξή της στην Κίνα, και δεδομένης και της πληθώρας των V8 μοντέλων της.
Το τρίτο τρίμηνο του 2021 η εταιρεία της Modena παρέδωσε 2.750 αυτοκίνητα, που αποτελεί αύξηση σχεδόν 19% σε σχέση με πέρσι και 11% σε σύγκριση με το 2019, που φυσικά τότε δεν είχε ξεκινήσει η πανδημία του κορονοϊού. Στην Κίνα η εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων αγγίζει το 109%, στις ΗΠΑ το 40%, ενώ στην Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή είναι οριακή (1,9%).
Με αυτά τα δεδομένα, η Ferrari θα σπάσει και φέτος το ρεκόρ των ετήσιων πωλήσεών της. Έχει ήδη διαθέσει 8.206 αυτοκίνητα, μια αύξηση της τάξης του 27% σε σχέση με την ίδια εποχή πέρσι, και θα κλείσει τη χρονιά με πενταψήφιο αριθμό πωλήσεων. Ο κύκλος εργασιών της αυξάνεται στα 3,1 δισεκατομμύρια Ευρώ φέτος, και τα καθαρά κέρδη της στα €619 εκατομμύρια.
BUY NOW
Ο κύριος όγκος πωλήσεων της Ferrari αφορά στη V8 γκάμα της, με τις F8 Tributo, SF90 Stradale, Roma και Portofino M. Στον αντίποδα, οι πωλήσεις των αυτοκινήτων της με κινητήρα V12 έχουν μειωθεί περίπου στο ένα τρίτο.
Παρόλα αυτά, τα 999 αντίτυπα της πιο ισχυρής Ferrari παραγωγής όλων των εποχών 812 Competizione, όπως και τα 599 της ανοικτής έκδοσής της, προπωλήθηκαν πριν καν παρουσιαστεί το αυτοκίνητο, τον περασμένο Μάιο. Αυτό επέφερε στην εταιρεία του Μαρανέλο έσοδα €242 εκατομμυρίων.
Αλλά και πέραν των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, μεγάλο μέρος του κύκλου εργασιών της ιταλικής εταιρείας προέρχεται από τις πολλαπλές επιλογές εξαρτημάτων εξατομίκευσης για κάθε Ferrari που βγαίνει από τις πύλες του Μαρανέλο, καθώς και από την πώληση κινητήρων τόσο σε εμπορικές εταιρείες -όπως στη Maserati- όπως και στις ομάδες Alfa Romeo και Haas στη Formula 1.
Διαβάστε επίσης: