Προσφορά-μαμούθ κατέθεσε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στον διαγωνισμό για την παραχώρηση της Αττικής Οδού, για χρονικό διάστημα 25 ετών.
Στην αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών στο πλαίσιο της διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών, προχώρησε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ.
Οικονομικές προσφορές υπέβαλαν 6 επενδυτικά σχήματα, με μεγαλύτερη αυτή τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στα 3,27 δισ. ευρώ.
BUY NOW
Τα έξι (6) επενδυτικά σχήματα υπέβαλαν τις εξής οικονομικές προσφορές (με αλφαβητική
σειρά):
• ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A. – 2.700.000.000 ευρώ.
• ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – 3.270.000.000 ευρώ.
• Ένωση προσώπων BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A. – RUBICONE MIDCO, B.V.
–INTRAKAT A.E. – 2.050.050.908,21 ευρώ.
• Ένωση προσώπων MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.ar.l. –
FINCOP INFRASTRUCTURE LTD – 2.350.000.000 ευρώ.
• Ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S. – 3.106.000.000 ευρώ.
• Ένωση προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε. – MERIDIAM EASTERN
EUROPE INVESTMENTS 4 S.A.S. – 2.548.000.000 ευρώ.
Το ΤΑΙΠΕΔ θα προχωρήσει με τον έλεγχο των οικονομικών προσφορών σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού και οι ανωτέρω Προεπιλεγέντες Επενδυτές θα ενημερωθούν για την πρόοδο της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Η Αττική Οδός έχει μήκος 70 χλμ. και αποτελεί τον περιφερειακό δακτύλιο της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τη σπονδυλική στήλη του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για έναν αστικού τύπου αυτοκινητόδρομο, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α), ανά κατεύθυνση.