
Η Genesis δεν επιθυμεί να μπει στον πειρασμό του downsizing, απεναντίας σκοπός της είναι να λανσάρει στο μέλλον μεγαλύτερα, κομψότερα, πιο γρήγορα και συνεπώς ακριβότερα αυτοκίνητα.
Αντί να κατασκευάσει πιο προσιτά μοντέλα, η κορεατική εταιρεία θέλει να εδραιωθεί και να γίνει σημαντικός παίκτης της αγοράς για τα premium και τα πολυτελή οχήματα κυρίως, πιστεύοντας πως θα είναι και πιο κερδοφόρα. Η αρχή αναμένεται να γίνει με ένα νέο μεγάλο SUV, το οποίο θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, το Μάιο.
Όπως δηλώνει μάλιστα ο διευθυντής του σχεδιαστικού τμήματος, Luc Donckerwolke, το έχουμε ήδη δει, μέσω του πρωτότυπου Neolun. Και όπως αφήνεται να εννοηθεί, θα αφορά τη ναυαρχίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Είχαμε την πεποίθηση ότι το κορυφαίο μοντέλο στην γκάμα των κατασκευαστών, πρέπει να είναι οπωσδήποτε ένα sedan τριών όγκων. Να όμως που η Genesis, αλλάζει το καθιερωμένο.
BUY NOW

Επιπλέον θα περιμένουμε να δούμε τη 2θυρη coupe, αλλά και την cabrio εκδοχή του G90. Στελέχη τους αναφέρουν ότι δεν πρόκειται, να… κανιβαλίσουν τις πωλήσεις της Hyundai ή της Kia. Το προφίλ τους θα αποκτήσει παραπάνω κύρος. Να φανταστείτε, δεν «καίγονται» ούτε στο να αντικαταστήσουν το G70 και το αντίστοιχο shooting brake. Εστιάζουν περισσότερο στα 80άρια και 90άρια.
Για να ενισχύσει περαιτέρω την εικόνα της, θα εξελίξει κι άλλο τα υψηλότερης απόδοσης Magma. Χωρίς ωστόσο να ιδρύσει μια ξεχωριστή υπο-μάρκα. Έτσι θα ονομάζονται όλες οι εκδόσεις της σειράς εκείνων των μοντέλων, που θα επικεντρώνονται στην σπορ οδική συμπεριφορά και την υψηλή ιπποδύναμη.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ