H τηλεφωνική γραμμή που μπορεί να σου σώσει τη ζωή -Πόσοι τη χρησιμοποίησαν το 2022
Σε σημαντικό τεχνολογικό εργαλείο στο στρατηγικό στόχο της Περιφέρειας Αττικής για την οδική ασφάλεια στους δρόμους της Αττικής, αναδεικνύεται το τετραψήφιο νούμερο 1544.
Ήδη, το τηλεφωνικό κέντρο του 1544, το οποίο λειτουργεί όλο το 24ωρο, σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά στοιχεία για την περίοδο 23/02/2022 –έως 16/12/2022 έχει καταγράψει 1392 αναφορές – αιτήματα πολιτών, από τα οποία έχουν διεκπεραιωθεί τα 1347, ενώ βρίσκονται σε διαδικασία επίλυσης 45 (αφορούν μελέτες εγκατάστασης φωτεινών σηματοδοτών). Παράλληλα, το 1544 δέχθηκε 513 αιτήματα που αφορούσαν αρμοδιότητες άλλων φορέων (δήμους, ΔΕΚΟ , εταιρείες τηλεπικοινωνιών) και τα οποία δρομολογήθηκαν προς τους αντίστοιχους αρμόδιους φορείς για την επίλυσή τους.
Τα αιτήματα – αναφορές αφορούν έκτακτα συμβάντα, φθορές και βλάβες που συμβαίνουν στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου της Αττικής, ενώ ένας ολόκληρος μηχανισμός διαχείρισης και διεκπεραίωσης των αιτημάτων βρίσκεται σε διαρκή επαγρύπνηση, έτσι ώστε να γίνεται άμεσα η προώθηση των αναφορών στις αρμόδιες υπηρεσίες και στα εξειδικευμένα συνεργεία της Περιφέρειας Αττικής.
BUY NOW
Ταυτόχρονα, η επιστημονική ομάδα των συγκοινωνιολόγων της Περιφέρειας με τη χρήση νέων τεχνολογιών, αντλεί ποιοτικά κυκλοφοριακά στοιχεία, τα οποία επεξεργάζεται η Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών για τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών.
1544: Ο αριθμός της ισχυρής συμμαχίας Περιφέρειας – πολιτών για την οδική ασφάλεια
Το τετραψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 1544 είναι ο τηλεφωνικός αριθμός με τον οποίο οι πολίτες της Αττικής μπορούν να επικοινωνούν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο 365 μέρες το χρόνο, με το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής. Μέσω του νέου αυτού αριθμού οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.
Αναλυτικότερα μπορούν να αναφέρουν:
1. Εκτεταμένες διαρροές επικίνδυνων υλικών στο οδόστρωμα (π.χ λάδια, πετρέλαια, λάστιχα, προφυλακτήρες).
2. Προβλήματα στη φωτεινή σηματοδότησης και τον ηλεκτροφωτισμό (π.χ καμένες λάμπες).
3. Ζημιές που προκύπτουν από τροχαία ατυχήματα (πχ. κατεστραμμένα στηθαία, πτώσεις ιστών).
4. Φθορές στο οδόστρωμα (π.χ καθίζηση, λακκούβες, σβησμένες διαγραμμίσεις, κατεστραμμένες πινακίδες σήμανσης).
5. Ύπαρξη υλικών που μπορεί να φράξουν τα φρεάτια απορροής υδάτων και να δημιουργήσουν προβλήματα στο οδικό δίκτυο
Το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, αφού ιεραρχήσει τις σχετικές πληροφορίες, άμεσα προβαίνει στις κατάλληλες προληπτικές ενέργειες και δράσεις αποκατάστασης των προβλημάτων.
Να σημειωθεί για την καλύτερη ενημέρωση των πολιτών έχουν εγκατασταθεί 3.000 μικρές πινακίδες με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544 στους ιστούς των φωτεινών σηματοδοτών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αττικής. Οι πινακίδες διαθέτουν κωδικό QR code για να μπορούν οι πεζοί με μια απλή κίνηση να συνδέονται στην ηλεκτρονική σελίδα της περιφέρειας Αττικής από το κινητό τους τηλέφωνο και να έχουν πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες που αφορούν στην ασφαλή μετακίνηση τους. Στις πινακίδες έχει προβλεφθεί οι πληροφορίες να αναγράφονται και στην αγγλική γλώσσα, επιτρέποντας και στους επισκέπτες της Αττικής να ενημερώνονται για την ύπαρξη και τη λειτουργία μιας γραμμής. Επιπρόσθετα έχουν τοποθετηθεί 110 πινακίδες διαχείρισης κυκλοφορίας με τον αριθμό 1544 σε όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες, ενώ οι φωτεινές πινακίδες (matrix) ενημερώνουν τους οδηγούς για την ενεργοποίηση του 1544.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ