Ο πιο έξυπνος τρόπος για να μπει τέλος στο μποτιλιάρισμα -Η λύση των Ελβετών που αλλάζει τα δεδομένα

Η γέφυρα που αλλάζει τα δεδομένα - Κινητή γέφυρα εργοτάξιο Ελβετία

Έναν μοναδικό και ιδιαίτερα έξυπνο τρόπο έχουν βρει οι Ελβετοί στο να πραγματοποιούν οδικά έργα χωρίς να κλείνουν τον δρόμο και να δημιουργούν κυκλοφοριακό χάος.

Ταλαιπωρία, μποτιλιάρισμα και υψηλότερο ρίσκο τροχαίου ατυχήματος είναι αυτά που συνοδεύουν αναπόφευκτα κάθε εργασία που πραγματοποιείται σε έναν δρόμο με στόχο τη συντήρηση, την επισκευή ή την αναδιαμόρφωσή του.

Η ταλαιπωρία και το μποτιλιάρισμα για τους οδηγούς είναι δεδομένα καθώς ο εκάστοτε δρόμος που έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν και δέχεται τις εργασίες «χάνει» τουλάχιστον μία από τις λωρίδες του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα έξτρα μήκος και πλάτος του δρόμου καταλαμβάνουν τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται στις εργασίες αλλά και οι προειδοποιητικές σημάνσεις και λοιπά μέτρα ασφάλειας για τους διερχόμενους οδηγούς με αποτέλεσμα ακόμη μεγαλύτερη ταλαιπωρία και χαμένος χρόνος.

Τη λύση στην ταλαιπωρία των οδηγών στους δρόμους όπου πραγματοποιούνται έργα έρχεται να δώσει η κινητή γέφυρα-εργοστάξιο που κατασκεύασαν οι Ελβετοί, συγκεκριμένα η ASTRA, η Ελβετική Υπηρεσία Ομοσπονδιακών Δρόμων.

Η γέφυρα εργοτάξιο που δοκιμάστηκε για πρώτη φορά το 2022 έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται σε τμήματα ενός δρόμου όπου πραγματοποιούνται οδικά έργα με στόχο ο δρόμος να παραμείνει ανοιχτός στην κυκλοφορία όσο εκτελούνται οι εργασίες, να μην δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα και να μην γίνει ούτε εκτροπή κυκλοφορίας σε άλλους δρόμους της περιοχής.

Με τη χρήση της κινητής γέφυρας που μεταφέρεται στο σημείο κατά τμήματα με φορτηγά, δεν χάνεται καμία λωρίδα κυκλοφορίας, δεν μειώνεται το πλάτος του δρόμου, ενώ η μέγιστη ταχύτητα κίνησης πάνω σε αυτή είναι τα 60 χλμ./ώρα. Παράλληλα, για την ανάπτυξη της γέφυρας ο δρόμος κλείνει για την κυκλοφορία το ελάχιστο δυνατό χρονικό διάστημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ωφέλιμος για τα συνεργεία χώρος που δημιουργείται κάτω από την κινητή γέφυρα φτάνει σε μήκος τα 100 μέτρα με το συνολικό μήκος της να βρίσκεται κοντά στα 240 μέτρα.

Παράλληλα ο φυσικός διαχωρισμός του εργοταξίου από τα διερχόμενα οχήματα δεν οδηγεί σε κανέναν συμβιβασμό αναφορικά με την ασφάλεια που απολαμβάνουν οι διερχόμενοι οδηγοί ενώ το ίδιο ισχύει και για τα συνεργεία συντήρησης και επισκευής του δρόμου που μπορούν να εκτελέσουν τις εργασίες του ανενόχλητα με την κυκλοφορία να περνά από πάνω τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εργάτες απολαμβάνουν και έξτρα προστασία από τα στοιχεία της φύσης αλλά και από τους ρύπους και τον θόρυβο που εκπέμπουν τα διερχόμενα οχήματα, ενώ δεν χρειάζεται να εργάζονται βραδινές ώρες για να ολοκληρώσουν το έργο. Ωστόσο ακόμη και αν χρειαστεί κάτι τέτοιο, η κινητή γέφυρα τους προσφέρει και τον απαράιτητο φωτισμό.

Δείτε στο εντυπωσιακό video που ακολουθεί τη συναρμολόγηση της κινητής γέφυρας από τους Ελβετούς.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ