Η Koenigsegg διέγραψε το τρικύλινδρο Gemera γιατί κανείς δεν το θέλει

Koenigsegg Gemera

Η σουηδική Koenigsegg έπιασε εξ απίνης τον κόσμο της αυτοκίνησης όταν ανακοίνωσε έναν τρικύλινδρο κινητήρα 2 λίτρων για το supercar Gemera. Όμως, παρότι συνδεόταν με τρεις ηλεκτροκινητήρες, οι αγοραστές αδιαφόρησαν για αυτόν.

Η εταιρεία του Angelholm έχτισε τη φήμη της πάνω στους κινητήρες V8, συνεπώς όταν ανακοίνωσε ότι εξελίσσει έναν δίλιτρο twin-turbo για τη Gemera προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, παρότι το θερμικό μοτέρ αυτό ήταν μέρος του υβριδικού συστήματος που -μαζί με άλλους τρεις ηλεκτροκινητήρες- απέδιδε συνολικά 1.700 ίππους για τη Gemera, και χάριζε στο τετραθέσιο supercar επιτάχυνση 0-100 km/h σε 1,9 δευτερόλεπτα, οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές ήταν ελάχιστοι.

Έτσι, όπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Christian von Koenigsegg σε συνέντευξή του στο podcast του αγγλικού περιοδικού Top Gear Magazine, η εταιρεία κατέληξε στην απόφαση να καταργήσει τον κινητήρα αυτόν - τον αποκαλούμενο «Tiny Friendly Giant».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Koenigsegg κατάφερε, έτσι, να πείσει τους ελάχιστους αγοραστές της υβριδικής Gemera να επιλέξουν αντ' αυτού το αυτοκίνητό τους με τον κλασσικό V8 της εταιρείας, ο οποίος με χωρητικότητα 5.0 λίτρων και twin-turbo παράγει 2.300 ίππους με καύσιμο Ε85.

Η σουηδική εταιρεία θα κατασκευάσει μόνο 300 αντίτυπα της Gemera V8, ξεκινώντας από τα τέλη του 2024. Οι πρώτες παραδόσεις στους αγοραστές να αρχίσουν το 2025.

Πάντως, ο Christian von Koenigsegg είπε ότι η εταιρεία του δεν πρόκειται να εγκαταλείψει την εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων. Και μάλιστα δεν απέκλεισε ότι εντέλει μπορεί κάποια μέρα να καταλήξει στο Gemera (ή σε μια έκδοσή του). Προς το παρόν, όμως, ο V8 είναι πολύ πιο δημοφιλής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ