Η επιστροφή της Lancia στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται προ των πυλών, με τους Ιταλούς να ετοιμάζουν μια σειρά νέων, εντυπωσιακών μοντέλων.
Η ιταλική εταιρεία εργάζεται πυρετωδώς για την ηλεκτρική μετενσάρκωση τριών θρυλικών ονομάτων του παρελθόντος της: των Ypsilon, Aurelia και Delta. Η πρώτη θα είναι κλασικά ένα supermini πόλης με υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις, η δεύτερη θα αποτελέσει το πρώτο Crossover στην ιστορία της Lancia, και η τρίτη θα είναι ένα συμπαγές hatchback.
Η τέταρτη γενιά της Ypsilon, διάδοχος της τρίτης που ακόμα πωλείται -αναλλοίωτη από το 2011- στην Ιταλία με αξιοσημείωτη επιτυχία, θα διατίθεται σε υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
BUY NOW
Μετά από αυτήν, η Lancia θα αποκαλύψει τα δύο επόμενά της μοντέλα ανά δύο χρόνια. Όταν ολοκληρωθούν οι τρεις αυτές παρουσιάσεις, η εταιρεία υποστηρίζει ότι θα έχει εκπροσώπηση στο 50 τοις εκατό της ευρωπαϊκής αγοράς.
Κατά συνέπεια, το 2026 θα ακολουθήσει η Aurelia. Παρότι θα χρησιμοποιεί το θρυλικό αυτό όνομα από τη δεκαετία του '50, η μετενσάρκωσή της στον 21ο αιώνα θα τη μετατρέψει σε Crossover - αντί για sedan, coupe, spider, και convertible, όπως την περίοδο 1950-'58.
Τόσο η Aurelia όσο και η πολυαναμενόμενη νέα Lancia Delta, που θα έρθει το 2028, θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητες. Από εκείνη τη χρονιά και έπειτα η ιταλική εταιρεία θα πουλά αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που σημαίνει ότι η Ypsilon θα παύσει μετά από τέσσερα χρόνια να διατίθεται σε υβριδική έκδοση.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που δημοσίευσε η Lancia για τα τρία νέα της μοντέλα, ο σχεδιασμός τους θα έχει σαφείς επιρροές από το πλούσιο παρελθόν της εταιρείας, μετασχηματίζοντας εμβληματικά σχεδιαστικά στοιχεία με μοντέρνο και σύγχρονο τρόπο. Θα φέρει την υπογραφή του νέου διευθυντή της Lancia Design στο Centro Stile του Τορίνου, Jean-Pierre Ploue.
Για παράδειγμα, η κλασσική σιλουέτα της γρίλιας θα διαθέτει «καινοτομικά στοιχεία φωτισμού», δηλαδή θα είναι φωτιζόμενη. Το εσωτερικό των νέων μοντέλων της θα κατασκευάζεται σε πολύ υψηλό ποσοστό από ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά και κατά πάσα πιθανότητα θα είναι εξαιρετικής ποιότητας, μιας και η Lancia είναι μία από τις τρεις premium εταιρείες της Stellantis (μαζί με τις Alfa Romeo και DS).
Το design θα είναι εμπνευσμένο, εδώ, επίσης από παλαιότερα στοιχεία της Lancia, αλλά και από τα σχέδια επίπλων εμβληματικών Ιταλών σχεδιαστών. Στην κεντρική οθόνη το λογισμικό «SALA», που σημαίνει Sound Air Light Augmented, θα επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει όχι μόνο το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό, αλλά και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό.
Παράλληλα με τις τρεις νέες Ypsilon, Aurelia και Delta, η Lancia αναπτύσσει και το δίκτυο αντιπροσωπειών της, καθώς και το ηλεκτρονικό εμπόριο. «Το μέλλον της Lancia έχει ήδη εδώ, και μέχρι το τέλος του 2022 θα αποκτήσουμε την πρώτη ιδέα από το νέο δρόμο που θα μας επιτρέψει να γίνουμε μια αξιόπιστη φίρμα στην premium αγορά, εις το όνομα της καινοτομικής, καθαρή, ασφαλούς κινητικότητας», είπε ο CEO της εταιρείας, Luca Napolitano.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ