Η Lancia ετοιμάζεται να κατακτήσει το επόμενο Pikes Peak

kimera k39

Το Kimera K39 έχει ήδη παρουσιαστεί ως… ο σύγχρονος «διάδοχος», στην εποχή μας, για την θρυλική Lancia Beta Montecarlo και αναμένεται να αγωνιστεί στο Pikes Peak του 2025.

Αν νομίζατε πως τα restomod μοντέλα είναι απλά για να φυλάσσονται σε γκαράζ, για να κοσμούν σαλόνια ευκατάστατων ανθρώπων ή στην καλύτερη περίπτωση για να πηγαίνουν αργά στον δρόμο, η παρακάτω είδηση θα σας αλλάξει τα… πιστεύω.

Αυτή είναι η τρίτη δουλειά της ιταλικής εταιρείας, μια και προηγήθηκαν τα EVO37 και EVO38, ενώ εξακολουθεί να εμπνέεται από την ομάδα Martini Racing και το μυθικό αυτοκίνητο των παρελθόντων ετών. Τι είναι όμως αυτό που το κάνει διαφορετικό, σε σχέση με τα υπόλοιπα;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



kimera k39 b

Σκοπός του είναι να συμμετάσχει στην περίφημη ανάβαση στα Βραχώδη Όρη, η οποία πραγματοποιείται μια φορά τον χρόνο. Επομένως πρόκειται να… ριχτεί στη μάχη ως «καθαρόαιμο αγωνιστικό», αφού δεν μοιάζει να αφορά περίπτωση εκθεσιακού είδους.

Ονομάζεται «Hyper Retromod» και εν πολλοίς ακολουθεί τους νόμους της αεροδυναμικής. Το μονοκόκ σασί είναι εξ΄ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, αφού για κάθε τετραγωνικό εκατοστό του αμαξώματος έχει χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο υλικό. Αυτονόητο είναι πως θυμίζει εξωτερικά το αυτοκίνητο που μεσουρανούσε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι των δεκαετιών ’70 και ’80, που δεν ήταν άλλο από το Beta Montecarlo Turbo Group 5.



kimera k39 c
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπορεί οι τεχνικές του προδιαγραφές να μην έχουν ανακοινωθεί ακόμα, ωστόσο για να αναρριχηθεί στα 4.301 μέτρα του Pikes Peak, φανταζόμαστε θα εφοδιάζεται με τετρακίνηση από το Kimera EVO38, που είδαμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, φέτος. Επίσης υποθέτουμε πως κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούενος κινητήρας των 2,1 λίτρων με τους 600 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 1.100 κιλά μόλις.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ